BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ad de Vrieze (58)

Discussies waarop is gereageerd (58) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"In de hele discussie wordt geen onderscheid gemaakt in soort en schaal van projecten…"

Ad de Vrieze heeft 15 Sept 2014 gereageerd op Waarom zeggen bouwprofs geen nee tegen opdrachten die niet lonend voor hen zijn?

16 15 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"1. Maak een goed georiënteerde woning, goed geïsoleerd en denk ook aan zonwering en…"

Ad de Vrieze heeft 10 Sept 2014 gereageerd op Wat levert het op als we EPC voor nieuwe woningen gaan opdelen?

7 10 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Het valt mij op dat die stereotypen gemaakt worden ongeacht de schaalgrootte (of imp…"

Ad de Vrieze heeft 24 Jul 2014 gereageerd op Waar of niet? Architecten hebben last van zelfoverschatting.

11 11 Aug 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Het gaat er dus om dat wij (bouwers/ontwerpers) leren die kwaliteit duidelijk te mak…"

Ad de Vrieze heeft 30 Jun 2014 gereageerd op Bouwers denken pas na over innovatie en duurzaamheid als dat in regelgeving wordt vastgelegd.

10 30 Jun 2014
Antwoord van Dick Ottervanger

"Als we er dan toch gedetailleerd op ingaan. Kijk ook eens of gemeten en gerekend wor…"

Ad de Vrieze heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Dit roept meer vragen op dan je antwoorden zou kunnen geven. 'een objectief advies'…"

Ad de Vrieze heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Er zijn via Platform31 heel wat pilot-projecten verspreid over het land om met en vo…"

Ad de Vrieze heeft 22 Apr 2014 gereageerd op Gezocht voor 7 mei 2014 in Breukelen: betaalbare en betrouwbare Maatwerkadviseur.

10 23 Apr 2014
Antwoord van Maurice van dinther

"Jammer dat in dit verhaal de energiekosten niet mee gewogen worden."

Ad de Vrieze heeft 9 Apr 2014 gereageerd op Huurgrens sociale huur wordt bevroren, goed besluit of niet?

3 10 Apr 2014
Antwoord van Harvey Otten

"Ik zou in de vraagstelling ook waterkracht willen opnemen. We hebben geen groot verv…"

Ad de Vrieze heeft 17 Mrt 2014 gereageerd op Hoe realistisch is het dat Nederland in 2030 volledig op duurzame energie draait?

14 17 Mrt 2014
Antwoord van Arno Wentink

" "

Ad de Vrieze heeft 7 Mrt 2014 gereageerd op Welk onderdelen van een gebouw zijn verouderd ten opzichte van recente energie besparende maatregelen zoals isolatie en LED verlichting?

18 13 Mrt 2014
Antwoord van Johan van Diessen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+