BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van toine wassing (20)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Seti,  het isoleren aan de binnenzijde is geen probleem hoor. Met BLUEDEC al d…"

toine wassing heeft 23 Okt 2020 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er om jaren 30 woningen van binnenuit te isoleren?

7 30 Okt 2020
Antwoord van Jeroen Bollen

"Goedemorgen Marianne, Je kunt eens een kijkje nemen op www.bluedec.nl als je een dun…"

toine wassing heeft 11 Nov 2014 gereageerd op Hoe isoleer ik het beste een muur aan de buitenzijde als deze gelegen is op het noord westen?

7 14 Nov 2014
Antwoord van Pim Halkes

"Hallo Ellen en andere geïnteresseerden, naar aanleiding van de opmerking van Philip…"

toine wassing heeft 21 Okt 2014 gereageerd op Energiebesparende systemen bij monumenten, wie kent voorbeelden?

14 30 Okt 2014

"Goedemiddag Ellen, je zou voor isolatietechnische oplossingen eens kunnen kijken op…"

toine wassing heeft 20 Okt 2014 gereageerd op Energiebesparende systemen bij monumenten, wie kent voorbeelden?

14 30 Okt 2014

"BLUEDEC aerogel is dan misschien wel duurder, maar het blijft zijn hele leven de iso…"

toine wassing heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Beste John, de vraagstelling is mij niet geheel duidelijk. Daarom maar even kort een…"

toine wassing heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Erik Jan. ik zou zeker ook eens kijken naar BLUEDEC. www.bluedec.nl hoogwaardig, gee…"

toine wassing heeft 4 Nov 2013 gereageerd op Koudebrug onderbreking uitvoeren in foamglas perinsul of in prostelko, wat is beter?

8 5 Nov 2013
Antwoord van Erik Jan Heijink

"beste Jan Paul, kijk eens op de site www.bluedec.nl dit is een dun hoogwaardig isola…"

toine wassing heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Beste Erik, graag wil ik eens met je komen praten over onze mogelijkheden. voor een…"

toine wassing heeft 20 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

"Beste Erik, graag wil ik eens geheel vrijblijvend met je komen praten over de mogeli…"

toine wassing heeft 20 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+