BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Theo Beelien (33)

Discussies waarop is gereageerd (33) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Henk,  Ik kan je daar redelijk veel over vertellen maar dan is het verstandig…"

Theo Beelien heeft 20 Feb 2012 gereageerd op E en W installatie voor jongeren en studentenhuisvesting

8 20 Feb 2012
Antwoord van Henk Schipper

"Gelijk heb je Jeroen, Ik ben al jaren op zoek naar aannemers en opdrachtgevers die n…"

Theo Beelien heeft 6 Dec 2011 gereageerd op De bouwwereld, het lijkt soms net echt.

19 8 Dec 2011
Antwoord van Ing. René Verlaan

"Inderdaad Kees,   Nog niet teveel geld investeren dat kan altijd nog. Ik weet niet w…"

Theo Beelien heeft 25 Nov 2011 gereageerd op Ventileren en warmte?

27 28 Nov 2011
Antwoord van Ronald Loman

"Nou nou nou Barend, ik vind dit wel erge boude uitspraken zonder verdere kennis van…"

Theo Beelien heeft 24 Nov 2011 gereageerd op Ventileren en warmte?

27 28 Nov 2011
Antwoord van Ronald Loman

"Kees Borst zei: "

Theo Beelien heeft 22 Nov 2011 gereageerd op Ventileren en warmte?

27 28 Nov 2011
Antwoord van Ronald Loman

"@Kees Voor het stofprobleem moet je dus (zoals gemeld in mijn vorige post) een filte…"

Theo Beelien heeft 22 Nov 2011 gereageerd op Ventileren en warmte?

27 28 Nov 2011
Antwoord van Ronald Loman

"@Kees,  Op zich hoeft deze installatie niet ongezond te zijn, het lijkt er echter op…"

Theo Beelien heeft 22 Nov 2011 gereageerd op Ventileren en warmte?

27 28 Nov 2011
Antwoord van Ronald Loman

"Inderdaad  daar ben ik het volledig mee eens bouwteamverband met volledige openheid…"

Theo Beelien heeft 17 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"Opnieuw volledig zinloos gewauwel in de ruimte van Serle, dit draagt helemaal niet b…"

Theo Beelien heeft 16 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"@Marcel,    Je slaat de spijker op zijn kop ik hoop dat er in de komende jaren wat v…"

Theo Beelien heeft 15 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+