BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ben Klunder (37)

Discussies waarop is gereageerd (35) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ron, je hebt gelijk. Excuses. WKA betreft afdracht aan fiscus."

Ben Klunder heeft 11 Aug 2015 gereageerd op Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"Bob, mag ik kritisch zijn naar je stelling? "Uiteindelijk is de aannemer dus de bouw…"

Ben Klunder heeft 11 Aug 2015 gereageerd op Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"In dit soort kwesties is het noodzakelijk om effectief te zijn. Degene aan wie je de…"

Ben Klunder heeft 11 Aug 2015 gereageerd op Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"Beste Bas, ons advies is niet gericht op toepassing van het ene systeem of het ander…"

Ben Klunder heeft 12 Mrt 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik teveel ventilatiekanalen in een breedplaatvloer?

5 12 Mrt 2015
Antwoord van Ben Klunder

"Beste Harry, het lijkt een moeilijk thema. Dat valt gelukkig mee. Het belangrijk om…"

Ben Klunder heeft 3 Feb 2015 gereageerd op Hoe bestrijd ik condens vorming in een geïsoleerde loods?

15 4 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"@Wilco en @Eddy: De vraagstelling is die van nieuwe gebouwen (na 2000). Toen bestond…"

Ben Klunder heeft 7 Mrt 2014 gereageerd op Welk onderdelen van een gebouw zijn verouderd ten opzichte van recente energie besparende maatregelen zoals isolatie en LED verlichting?

18 13 Mrt 2014
Antwoord van Johan van Diessen

"Interessante vraag. Even los van het gebruikersgedrag en de manier waarop we primair…"

Ben Klunder heeft 6 Mrt 2014 gereageerd op Welk onderdelen van een gebouw zijn verouderd ten opzichte van recente energie besparende maatregelen zoals isolatie en LED verlichting?

18 13 Mrt 2014
Antwoord van Johan van Diessen

"Citaat:  verblijfsruimte: in een verblijfsgebied gelegen ruimte voor het verblijven…"

Ben Klunder heeft 15 Jan 2014 gereageerd op Waarom is er een verschil in ventilatienormen binnen woningbouw?

8 18 Jan 2014
Antwoord van George K.I. Ang

"Hoi Seti, wat blijft er staan van dit pand? Ben Klunder bk-binnenklimaat"

Ben Klunder heeft 7 Nov 2013 gereageerd op wanneer bouwbesluit toepassen?

14 8 Nov 2013
Antwoord van HM van Rees

"Goedemiddag Chris, Grappige discussie. Ik verwijs hiermee ook naarhet antwoord van R…"

Ben Klunder heeft 27 Aug 2013 gereageerd op Moeten zonnepanelen wel opgenomen worden in het energielabel?

20 27 Aug 2013
Antwoord van Ben Klunder

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+