BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Frank Koster (63)

Discussies waarop is gereageerd (63) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik zag dat er een link gevraagd werd naar onderstaande bewering. Deze is inmiddels v…"

Frank Koster heeft 2 Okt 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Om het even simpel te houden..... Een houten vloerconstructie aan 2 zijden dampdich…"

Frank Koster heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Eigenlijk is het relatief simpel: Vrijwel alle buitengevel verfsystemen die momentee…"

Frank Koster heeft 25 Aug 2020 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een woning met geschilderde metselwerkgevel?

4 25 Aug 2020
Antwoord van Frank Koster

"Dag Aldrik,   De vaak genoemde functie van een spouwmuur is ventileren. Dat is echte…"

Frank Koster heeft 14 Mei 2020 gereageerd op spouw na-isolatie - bouwfysische gevolgen?

2 14 Mei 2020
Antwoord van Frank Koster

"  Hulde, George, zo is het maar net, geld overigens voor alle isolatiematerialen inc…"

Frank Koster heeft 22 Jun 2016 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"wat voor een isolatiemateriaal is "de isolatie"?"

Frank Koster heeft 8 Jan 2015 gereageerd op Welke oplossingen zijn er om isolatie te laten drogen na lekkage?

6 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"Tuurlijk, die lijst is openbaar en de gegevens daaruit worden gebruikt voor de EPC b…"

Frank Koster heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Maar Ralf,  als ik kijk op de Isso lijst van gecontroleerde kwaliteitsverklaringen,…"

Frank Koster heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Vullen met een laag Losse parels. Wordt al sinds de 70er jaren gedaan. Kan met EPS…"

Frank Koster heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Hoe en met welk product of systeem kan ik het beste een kruipkelder opvullen / isoleren (20 - 25 cm)?

10 14 Jul 2014
Antwoord van Johan van Diessen

"De leverancier is verantwoordelijk voor de kwaliteit van de materialen. Het uitvoere…"

Frank Koster heeft 21 Mrt 2014 gereageerd op Wie is aansprakelijk voor schade, uitvoerend bedrijf of leverancier?

22 31 Mrt 2016
Antwoord van Gertjan Schaap

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+