BouwProfs

De bouw online verbonden.

Bouwprof gezocht! (70)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Lift- en roltrappen deskundige in Noord Spanje gezocht. Omgeving Santander.

Lift- en roltrappen deskundige in Spanje. Omgeving Santander en/of Cantabria. Ik zoek een ingenieursbureau in bovenstaande omgeving voor ee…

Begonnen door BouwProfs Redactie

1 10 Jan 2015
Antwoord van jacques serle

Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

Matthias de Vries stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Voor een nieuwbouw project in Polen zijn wij op zoek naar (int…

Begonnen door BouwProfs Redactie

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

Vertaler bouwkundig schaderapport gezocht.

Gezocht: een vertaler voor het vertalen van een bouwkundige schaderapport van het Nederlands naar het Engels. Wie kent iemand? Deze vraag i…

Begonnen door BouwProfs Redactie

7 10 Dec 2014
Antwoord van Kevin Schreuder

Betonnen trap gestort in het werk, welk bedrijf heeft hier ervaring mee?

Ik zoek een bedrijf dat ervaring heeft met het realiseren van een betonnen trap dat in het werk gestort wordt. Dit doe ik namens een klant…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 25 Sept 2014
Antwoord van Rene van Olphen

Wie komt er bij ons meebouwen aan prefab betonnen weegbruggen?

Vanwege een pensioenganger zoeken wij een nieuwe collega! Webotec, een onderdeel van Precia Molen (www.preciamolen.nl) heeft een productiel…

Begonnen door Bob Bles

0 9 Sept 2014

Welke Master student of young professional wil in aanmerking komen voor een traineeship bij Dura Vermeer Infra?

Beste bouwprofs, ik heb jullie hulp nodig. Ik ben namelijk op zoek naar Master studenten die in aanmerking willen komen voor een traineeshi…

Begonnen door Andre Letsch

0 4 Sept 2014

Gezocht met spoed, een expert Houtvergasser installaties.

Op zoek voor mijn ouders die door samenloop van omstandigheden en op verkeerd advies van een verkoper een te ingewikkelde klus op zich geno…

Begonnen door Sebastiaan Netten

2 5 Aug 2014
Antwoord van Bertus Esveld

Bedrijf gezocht dat een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken voor luxe villa.

Hanno van Veldhuizen is eigenaar van bouwbedrijf Valleibouw. Hanno is op zoek naar een partij die voor hem een gevlinderde betonnen afwerkv…

Begonnen door Michel Eek

18 27 Jun 2014
Antwoord van Maik

Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

Het wordt tijd dat ik zelf het goede voorbeeld geef. In particulier opdrachtgeverschap wil ik een betaalbaar, visueel aantrekkelijk passief…

Begonnen door Cock van der Kaaij

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

Gezocht voor 7 mei 2014 in Breukelen: betaalbare en betrouwbare Maatwerkadviseur.

Voor circa 25 particulieren geeft ik woensdagavond 7 mei een informatie-avond over energiebesparing en duurzame energie. Er is al een IR-op…

Begonnen door Cock van der Kaaij

10 23 Apr 2014
Antwoord van Maurice van dinther

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+