BouwProfs

De bouw online verbonden.

Bouwvragen (482)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Waar haal je gegevens van bestaande panden vandaan?

Marcel Abeling heeft in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag gesteld: Ik heb opdracht een verbouwing van een woning aan te vrag…

Begonnen door BouwProfs Redactie

14 28 Mei 2011
Antwoord van Geert van der Weide

Informatie gezocht over personeelsontwikkeling in een matrix-organisatie in de bouw.

Astrid Mersmans stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Voor mijn thesis (Human&Organ. Behavior) ben ik op zoek naar…

Begonnen door BouwProfs Redactie

0 27 Mei 2011

Vraag over aanleg houten plafond en dak boven inpandig zwembad.

Marcel Verheijdt stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Wie heeft ervaring en/of kan mij aangeven hoe ik bouwfysisch he…

Begonnen door BouwProfs Redactie

5 26 Mei 2011
Antwoord van theun bakker

toepassen ecogrind

Wie heeft ervaring met het toepassen van zeer grof ecogrind ( dakgrind ) korrelmaat 32/56 voor daken boven de ±30meter hoog. (tot ±30 meter…

Begonnen door Ronald van der Kooij

0 20 Mei 2011

Wie heeft ervaring met VectorWorks en RenderWorks 2011?

Robren Mulder is eigenaar van B-TAM bouwkundig teken- & adviesbureau. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Wi…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 9 Mei 2011
Antwoord van Ruurd DE JONG

Wie heeft advies over het ontwerp van een glazen deur?

Gert-Jan van Asperen stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Ik ben op zoek naar kennis voor het ontwerp van een glazen…

Begonnen door Michel Eek

8 28 Apr 2011
Antwoord van René Verschuur

Op zoek naar een lab waar xeno tests uitgevoerd kunnen worden. Wie heeft tips?

Erik Kooistra is Product Manager bij Heering Duurzame Producten. In de linkedingroup van BouwProfs stelt hij de volgende vraag: Wij zijn op…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 18 Apr 2011
Antwoord van WillemJan Bluyssen

Bouwen wij in Nederland zoveel beter?

In Nederland krijgt een opdrachtgever een rekening van de gemeente voor het verkrijgen van een omgevingsvergunning. Deze kosten liegen er v…

Begonnen door Onno Brasser

7 18 Apr 2011
Antwoord van H

Kelder isoleren, van binnen of van buiten?

Hoe isoleer je optimaal een kelder? Wij maken momenteel de eerste Passieve Kelder in NL (er bovenop de rest van het Passieve Huis). Aan de…

Begonnen door Michel Eek

21 15 Apr 2011
Antwoord van jacques serle

passiefhuis isolatie op of onder de begane grond vloer.

wat zijn de  ervaringen van het isoleren van de begane grondvloer van een nieuwbouw passief huis met isolatie op de begane grond vloer in p…

Begonnen door Wim Weerink

6 12 Apr 2011
Antwoord van Onno Brasser

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+