De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Hoe verbeter ik de vochtregulatie van mijn WTW?In mijn passiefwoning heb ik een Paul 450 ventilatie-unit met WTW. Deze heeft een WTW rendement van zo'n 89%. In de winter is de luchtvoc… Door Johan van der Stoel begonnen in Duurzaamheid |
5 |
4 Jul 2017 Antwoord van Nicolaas van Everdingen |
Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?Ik ben ondernemer in een hele andere tak dan de bouw, maar zit vol met ideeën op allerlei terreinen. Momenteel ben ik ook opdrachtgever voo… Door Berend Hartman begonnen in Bouwvragen |
22 |
3 Jul 2017 Antwoord van BouwProfs Redactie |
Moeten aannemers in het gat springen dat aanbesteding heet?Leon Creugers is directeur van Woningstichting Voerendaal. En Leon is een beetje boos lees ik op zijn bijdrage op Linkedin. Leon heeft ee… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
9 |
2 Jul 2017 Antwoord van Ron Reijnders |
Bouwprof gezocht met gedegen kennis over het onderwerp '3D printen in de bouw' voor het verzorgen van seminars.3D Printen in de bouw, ook wel betonprinten genoemd, neemt enorm in populariteit toe. Wij willen daarom na de zomer een aantal seminars org… Door Michel Eek begonnen in Bouwprof gezocht! |
0 | 6 Jun 2017 |
Verf verwijderen woningOp deze woning uit 1938 is ca 40 jaar geleden een niet-dampdoorlatende verf aangebracht. De verf zit er nog zeer vast op. Omdat de woning n… Door Etienne Oldeman begonnen in Bouwvragen |
19 |
24 Mei 2017 Antwoord van apezho spec rein |
spouwmuurisolatie bij open spouw, hoe te handelen?Ik heb een vraag over bouwmuurisolatie. Ik heb dat een tijd terug laten doen; er zijn toen kleine witte bolletjes in de spouw gespoten. Het… Door René Roessingh begonnen in Bouwvragen |
2 |
24 Apr 2017 Antwoord van René Roessingh |
Hoe ga ik condensvorming in de spouw van een keldermuur tegen?Ik heb een vraag over onze keldermuur, dit is een gemetselde muur, welke met speciale mortel waterdicht gemaakt, dat is die ook 100%. Binn… Door Peter de vries begonnen in Bouwvragen |
15 |
8 Apr 2017 Antwoord van Peter de vries |
Vraag over montage van Isobouw Slimfix Decoplaat.Reeds enkele jaren passen wij de Slimfix Deco plaat toe van Isobouw. Met dit systeem isoleren wij de zolder van de huurwoningen. Nu blijkt… Door Aart Ebert begonnen in Bouwvragen |
4 |
24 Mrt 2017 Antwoord van H |
Tips gezocht om dikke coating met gebroken kiezelsteen van gevel te verwijderen.Op mijn gevel is een 1 á 2 mm dikke coating aangebracht met een gebroken kiezelsteen van 2 á 3 mm, die vermoedelijk tijdens het aanbrengen… Door Bert Uitterhoeve begonnen in Bouwvragen |
3 |
21 Mrt 2017 Antwoord van Wiebe Fokkema |
Fonteintje in een MIVA toilet, is dat toegestaan?Mag ik een fonteintje toepassen in een MIVA toilet? M.a.w. wat is de minimale afmeting voor de wasbak in een mindervalidentoilet? Graag jul… Door Joep Hermans begonnen in Bouwvragen |
6 | 19 Mrt 2017 |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door