De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Trainer gezocht voor het geven van een workshop Wet kwaliteitsborging bouw.De Wet kwaliteitsborging voor de bouw is onlangs aangenomen door de Tweede Kamer. Dit nieuwe stelsel zal met ingang van 2018 gefaseerd inge… Door Michel Eek begonnen in Bouwprof gezocht! |
0 | 8 Mrt 2017 |
Vertaler gezocht voor vertalen Nederlandse (bouw)teksten in het Duits.Ik ben op zoek naar iemand die Nederlandse bouwteksten kan vertalen naar het Duits en die Duitse teksten kan corrigeren. De vertaler hoeft… Door Michel Eek begonnen in Bouwprof gezocht! |
3 |
24 Feb 2017 Antwoord van Birgit Stachowski |
Toepassing van isolatiefolie op beglazing van een Rijksmonument.Wie heeft ervaringen die hij of zij met mij kan delen over de toepassing van energetische / isolatiefolie op beglazing van een Rijksmonumen… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
3 |
23 Feb 2017 Antwoord van Gertjan Schaap |
Moeten werkgevers in de bouw hun eigen handhaaf politie gaan oprichten?Poortcontroles op de werkplek en onafhankelijke inspecteurs die steekproefsgewijs personeelsdossiers doorspitten. Het zijn een paar van de… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
1 |
20 Feb 2017 Antwoord van ph. nijman |
Design, Build & Maintain heeft de toekomst binnen de bouwsector.Een nieuwe manier van bouwen? De opdrachtgever vraagt er gewoon om. Design, Build & Maintain heeft de toekomst in de bouwsector door d… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
2 |
13 Feb 2017 Antwoord van George K.I. Ang |
Kan een extra voorzetwand geplaatst worden als je een spouw isoleert met eps isoparels?Deze vraag is per mail gesteld door Ben Koning van BKB Bouw uit Volendam. Ik ben bezig om bij iemand de spouw te isoleren door middel van n… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
4 |
6 Jan 2017 Antwoord van Karel Dekker |
Metselen in freestyle verband... een kunst op zich.Metselen is een vak, maar de metselaars van bouwbedrijf Meliskerke verheffen het tot kunstvorm. Halfsteensverband metselen is ook maar zo… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 27 Dec 2016 |
Koel en verwarming deskundigeIk zoek een collega die voor mij demonstraties kan geven van onze E&W oplossing. Trainingen kan geven en het leuk vind niet de hele dag… Door Ad de Jongh begonnen in Bouwprof gezocht! |
0 | 14 Dec 2016 |
Welke richtlijnen zijn er inzake de schouwing van statige herenhuizen van rond de 4 ton.Wij zijn bezig met een schouwing van statige herenhuizen. Nu willen wij jullie mening weten of 138 schouwingspunten van een woning normaal… Door ron m r bosch begonnen in Bouwvragen |
2 |
10 Nov 2016 Antwoord van ron m r bosch |
Gemeente speelt cruciale rol in het aanjagen van succesvolle transformatie van leegstaande gebouwen.Leegstand is een fenomeen waar veel gemeenten mee te maken hebben. Zo ook de gemeente Almere. De stad staat met 30% leegstand op een niet b… Door BouwProfs Redactie begonnen in BouwProfs discussie |
1 |
13 Okt 2016 Antwoord van Ernst Zwijnenberg |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door