De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?IIn verband met ruimtegebrek wil ik een spouwmuur toepassen, met een zo dun mogelijk isolatie en luchtspouw deel. Ikzelf denk aan isoleren… Door John Willems begonnen in Bouwvragen |
27 |
9 Dec 2015 Antwoord van rob ackermans |
Waarom maakt de bouw niet echt werk van het terugdringen van faalkosten?De bouw en faalkosten, twee termen die vaak in één adem genoemd worden. Niet voor niets. Er is geen andere sector dan de bouwsector te vind… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
4 |
8 Dec 2015 Antwoord van Robert 't Jong |
Sleuven frezen in betonnen plafond.Beste mensen. Ik ben sinds kort eigenaar van een beganegrondse appartement. En ik wou graag wat extra wandcontactdozen aanbrengen en een h… Door Albert van Bree begonnen in Bouwvragen |
0 | 4 Dec 2015 |
De A-technische vastgoedwereldIs de vastgoedwereld a-technisch ? Zie publicatie van Jos Lichtenberg. http://www.bouwtotaal-online.nl/artikel/column/76/de-a-technische… Door Ger van der Zanden begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 25 Nov 2015 |
COMPACT BOUWEN IS DE NIEUWE WEGTijdens m'n onderzoek naar compacte en innovatieve bouwsels kwam ik zoveel enthousiaste ontwerpers en ontwikkelaars tegen, dat ik ben gaan… Door Marcel van Mierlo begonnen in Duurzaamheid |
0 | 23 Nov 2015 |
Wie heeft ervaring opgedaan met isolatiefolies?Heeft iemand ervaring opgedaan met isolatiefolies? Toepassingen op hellende daken, als aanvulling op geïsoleerde dakplaten om stralingswarm… Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid |
17 |
18 Nov 2015 Antwoord van peter den Uijl |
Kruipruimte zand of EPS-chipsBij een bestaande woning is het de bedoeling om de bodem van de kruipruimte te isoleren. De situatie is zo dat de huidige zandlaag gezakt i… Door Marco Lijst begonnen in Duurzaamheid |
22 |
17 Nov 2015 Antwoord van jacques serle |
Moet de nieuwe functie na herbestemming aansluiten bij het oorspronkelijke karakter van een gebouw?In het Reformatorisch Dagblad staat deze week een artikel over hoe een herbestemming van kerken ook minder geslaagd ingezet kan worden. Ten… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
3 |
17 Nov 2015 Antwoord van jacques serle |
Onderwijs en de hedendaagse bouwpraktijk sluiten goed op elkaar aan, eens of oneens?Onderwijs en arbeidsmarkt sluiten niet altijd goed op elkaar aan. De opgedane kennis en datgene wat nodig is in de praktijk verschilt nogal… Door BouwProfs Redactie begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 8 Nov 2015 |
Gezocht kennisverrijking en samenwerking op groot binnenklimaatgebied woningenDe afgelopen jaren heb ik me heel erg verdiept in binnenhuisklimaat. voornamelijk het binnenklimaat in woningbouw. hiermee heb 2 dingen gel… Door Sebastiaan Netten begonnen in Bouwvragen |
0 | 6 Nov 2015 |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door