BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Op een bouwbeurs kreeg ik de folder van Lagerweybv Houten. Ze leken me professioneel…"

jacques serle heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert

16 13 Jan 2014
Antwoord van Eric Beckman

"Bedankt Ronald voor de tip.Maar nu heb ik een ander probleem :Al in het bezit zijnde…"

jacques serle heeft 14 Sept 2013 gereageerd op SketchUp versus Autocad, wat zijn de ervaringen?

9 14 Sept 2013
Antwoord van jacques serle

"Het gewone tekenen met een potlood / pen ben ik verleerd.Ook heb ik de daarvoor…"

jacques serle heeft 13 Sept 2013 gereageerd op SketchUp versus Autocad, wat zijn de ervaringen?

9 14 Sept 2013

" Tonny van Loon zal wel gelijk hebben lijkt me. Mensen met ervaring hebben de tekeni…"

jacques serle heeft 31 Aug 2013 gereageerd op Waarom worden veel projecten in 2D uitgetekend terwijl er tegenwoordig uitstekende tekenprogramma's te verkrijgen zijn waarin het gehele project gelijk in 3D uitgewerkt kan worden?

3 31 Aug 2013

"  In de krant staat dat ieder huis verplicht wordt aan een energielabel `a €200,- Ze…"

jacques serle heeft 30 Aug 2013 gereageerd op Hoe beoordeel jij het nieuwe Energieakkoord?

6 31 Aug 2013
Antwoord van Miguel Agerkop

"  Het nieuwe Energieakkoord? . . . . . Het gaat niet door.Zoveel domheid in dit lan…"

jacques serle heeft 29 Aug 2013 gereageerd op Hoe beoordeel jij het nieuwe Energieakkoord?

6 31 Aug 2013
Antwoord van Miguel Agerkop

"Als het kouder is geleid electriciteit juist veel beter in de draden en panelen. In…"

jacques serle heeft 25 Aug 2013 gereageerd op Zetten PV panelen een rem op de doorontwikkeling van isolatie- en andere verbeteringsmaatregelen?

31 25 Aug 2013

"Zou het niet nuttig zijn alle informatie openbaar te maken ook van bestaande gebouwe…"

jacques serle heeft 15 Jul 2013 gereageerd op Kan BIM gebruikt worden als graadmiddel voor bewijsvoering duurzaam bouwen?

9 15 Jul 2013

""duurzaamheidswaarden (als die al bestaan) toetsbaar" Allereerst zou ik eens herdefi…"

jacques serle heeft 25 Jun 2013 gereageerd op Kan BIM gebruikt worden als graadmiddel voor bewijsvoering duurzaam bouwen?

9 15 Jul 2013

"Ja . . Dat ziet er naar uit.  Dingen als : Solidariteit, gerechtigheid,gespreide ver…"

jacques serle heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Damp-open versus binnenklimaat passiefbouw, zijn we niet beter af door juist niet-dampopen te bouwen?

5 30 Mei 2013
Antwoord van Richard Muller

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+