BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
jacques serle heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Damp-open versus binnenklimaat passiefbouw, zijn we niet beter af door juist niet-dampopen te bouwen?
jacques serle heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?
jacques serle heeft 24 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?
jacques serle heeft 10 Mei 2013 gereageerd op Welk type houten vloer is het beste geschikt voor een café?
jacques serle heeft 6 Mei 2013 gereageerd op Schilderen zonder insecten, vliegjes of waaivuil op natte verf, wie weet een oplossing?
jacques serle heeft 10 Apr 2013 gereageerd op Gaat boeterente de aannemer ook echt helpen?
jacques serle heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Welke voeg kan ik het beste gebruiken tussen muur en gemetselde stoep?
jacques serle heeft 26 Mrt 2013 gereageerd op Kruipruimte zand of EPS-chips
jacques serle heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2025 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.