BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Robert Sikkens zei: De dampremmer leg je dan zoveel mogelijk aan de binnenzijde van…"

jacques serle heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Damp-open versus binnenklimaat passiefbouw, zijn we niet beter af door juist niet-dampopen te bouwen?

5 30 Mei 2013
Antwoord van Richard Muller

"Dat lijkt me een goed idee.In de volledig dichte ruimte die wel groot genoeg moet zi…"

jacques serle heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Damp-open versus binnenklimaat passiefbouw, zijn we niet beter af door juist niet-dampopen te bouwen?

5 30 Mei 2013
Antwoord van Richard Muller

""

jacques serle heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Ecologisch verantwoord: in overeenstemming met de natuurlijke verhouding tussen omge…"

jacques serle heeft 24 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Geen mes en groef planken gebruiken. Het vocht blijft hier op tussen het hout opgesl…"

jacques serle heeft 10 Mei 2013 gereageerd op Welk type houten vloer is het beste geschikt voor een café?

15 29 Mei 2013
Antwoord van Hemmes

"Knutten of fruitvliegjes zijn gevaarlijk en kunnen ziekten overbrengen. er is zeker…"

jacques serle heeft 6 Mei 2013 gereageerd op Schilderen zonder insecten, vliegjes of waaivuil op natte verf, wie weet een oplossing?

5 6 Mei 2013
Antwoord van jacques serle

"Daarom reactie weggehaald Ik ken een ondernemer die al vijf jaar zit te wachten op g…"

jacques serle heeft 10 Apr 2013 gereageerd op Gaat boeterente de aannemer ook echt helpen?

8 10 Apr 2013

"Het uitslijpen van asbest groeven?"

jacques serle heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Welke voeg kan ik het beste gebruiken tussen muur en gemetselde stoep?

10 9 Apr 2013

"Ik hoop niet dat er negativiteit kleeft aan mijn antwoorden. :-)"

jacques serle heeft 26 Mrt 2013 gereageerd op Kruipruimte zand of EPS-chips

22 17 Nov 2015

"Bij deze kies ik maar geen partij.Ik hoop op Richard `s verdien model.En waarom past…"

jacques serle heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+