BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Als we de woestijnen volplanten is het hele CO2 probleem meteen opgelost.Dan krijgen…"

jacques serle heeft 21 Sept 2012 gereageerd op Toegevoegde waarde bouwmaterialenhandel.

13 21 Sept 2012
Antwoord van Michel Kolk

"T W bedankt voor het complimentje..   Zelf zoek ik bouwmaterialen van deze tijd. Nam…"

jacques serle heeft 20 Sept 2012 gereageerd op Toegevoegde waarde bouwmaterialenhandel.

13 21 Sept 2012
Antwoord van Michel Kolk

"Voorlichting door het personeel hoe de materialen te gebruiken op verschillende mani…"

jacques serle heeft 19 Sept 2012 gereageerd op Toegevoegde waarde bouwmaterialenhandel.

13 21 Sept 2012
Antwoord van Michel Kolk

"Mijn idee !Laten we bouwen zonder regels. En de ambtenaren ontslaan.Ik doe toch waar…"

jacques serle heeft 15 Sept 2012 gereageerd op Milieuprestatienorm, klopt de maatlat wel?

3 18 Sept 2012
Antwoord van Taco van den Broek

"Zorg dat de auto`s niet ongewild het dak afrijden als ze niet op de rem staan."

jacques serle heeft 4 Sept 2012 gereageerd op afschot parkeerdak

8 17 Sept 2012
Antwoord van Diedrick Steendam

"    Natuurlijk is er niets tegen het gunstig situeren van een huisten opzichte van z…"

jacques serle heeft 3 Sept 2012 gereageerd op Energiebesparing vraagt om scherpere energieprestatienorm. Eens of oneens?

14 3 Sept 2012
Antwoord van jacques serle

"Op het CV lees ik dat FvB "boa-tje constuctor" is Alles voor de constructieve wurgre…"

jacques serle heeft 3 Aug 2012 gereageerd op Duurzaam en energiezuinig maken van de bestaande bouw, waar begin je?

22 8 Mrt 2013
Antwoord van Richard Kindermann

"3  Eigen energieopwekking aanschaffen zoals PV-panelen.Hier ga ik voor.     Punt 1 &…"

jacques serle heeft 3 Aug 2012 gereageerd op Duurzaam en energiezuinig maken van de bestaande bouw, waar begin je?

22 8 Mrt 2013
Antwoord van Richard Kindermann

"Energiebesparing  Energiebesparing vraagt om scherpere energieprestatienorm. Eens of…"

jacques serle heeft 3 Aug 2012 gereageerd op Energiebesparing vraagt om scherpere energieprestatienorm. Eens of oneens?

14 3 Sept 2012
Antwoord van jacques serle

"`k zag pas een kantoor met ribbeltjes alluminium traneplaat dat geleid de warmte goe…"

jacques serle heeft 24 Jul 2012 gereageerd op Bestaat er een vloerbedekking die qua akoestiek goed samen gaat met vloerverwarming?

15 15 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+