BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van BouwProfs Redactie (930)

Discussies waarop is gereageerd (595) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Reactie via email binnen gekomen van Peter van de Burgt: Ik heb onlangs mee aan de H…"

BouwProfs Redactie heeft 11 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Het is allemaal niet zo moeilijk. Af te raden is een isolatie onder de vloer die dam…"

BouwProfs Redactie heeft 5 Okt 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ik ben het niet met je eens Harry, Ik heb redelijk ervaring met Drowa-chips in kruip…"

BouwProfs Redactie heeft 5 Okt 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014

"Daar ben ik het volledig mee eens, een bodemafsluiter welke een drijvend vermogen he…"

38 5 Okt 2014

"Bij een renovatie van een monumentaal pand met houten vloeren is in overleg met de a…"

38 5 Okt 2014

"Reactie via email van B. van der Laan: Als interieurarchitect en liefhebber van arch…"

BouwProfs Redactie heeft 11 Aug 2014 gereageerd op Waar of niet? Architecten hebben last van zelfoverschatting.

11 11 Aug 2014

"Reactie per mail van B. van der Laan: Als interieurarchitect en liefhebber van archi…"

BouwProfs Redactie heeft 24 Jul 2014 gereageerd op Waar of niet? Architecten hebben last van zelfoverschatting.

11 11 Aug 2014

"Reactie per mail van Evert Hasselaar: Vraag, is de situatie echt veel slechter dan n…"

BouwProfs Redactie heeft 5 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Reactie gegeven door Otto Jasper via de BouwProfs Linkedin groep: Nu ouderen steeds…"

BouwProfs Redactie heeft 3 Apr 2014 gereageerd op Stel we organiseren een bijeenkomst over de opkomende vergrijzing en welke kansen dit de bouw biedt, welke thema's mogen dan niet ontbreken?

7 7 Apr 2014
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Reactie per mail ontvangen, afzender heeft verzocht zijn of haar naam niet te vermel…"

BouwProfs Redactie heeft 3 Apr 2014 gereageerd op Stel we organiseren een bijeenkomst over de opkomende vergrijzing en welke kansen dit de bouw biedt, welke thema's mogen dan niet ontbreken?

7 7 Apr 2014
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+