BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ben blij dat ik niet in dat kantoor hoef te werken Ik kan helemaal niet tegen vloerb…"

jacques serle heeft 24 Jul 2012 gereageerd op Bestaat er een vloerbedekking die qua akoestiek goed samen gaat met vloerverwarming?

15 15 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

"Ik ken gebouwen waar geen enkele installatie ooit is aangelegd tot op heden.Vroeger…"

jacques serle heeft 6 Jul 2012 gereageerd op Kostenopbouw bouwprojecten, wie helpt?

5 6 Jul 2012
Antwoord van jacques serle

"Eerst gewoon verhuren daarna stukje bij beetje kopen.We hebben het allang niet meer…"

jacques serle heeft 6 Jul 2012 gereageerd op Bouwbedrijf als financier voor starters om woningmarkt vlot te trekken?

16 7 Feb 2013

"Zeker houd ik niet van cliché- generaliseren, rare verkeerde voorbeelden. Cowboys du…"

jacques serle heeft 21 Jun 2012 gereageerd op Wat zijn de ervaringen met de cowboys onder de aannemers?

17 14 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Ook ik ben een keer gestrand in een mist van onduidelijkheid, ingewikkeld gerommel.D…"

jacques serle heeft 21 Jun 2012 gereageerd op Wat zijn de ervaringen met de cowboys onder de aannemers?

17 14 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Er is in Nederland recht op arbeid.Van baangarantie zouden we naar werkgarantie moet…"

jacques serle heeft 21 Jun 2012 gereageerd op ZZP'ers zitten in de tang.

19 26 Jun 2012
Antwoord van Mark Maas

"U heeft wel gelijk alleen staat er niet bij om welk soort productie het gaat en of d…"

jacques serle heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Warmte-Terug-Winning door warme lucht in fabriekshallen (bestaande situatie): iemand praktijkvoorbeelden?

13 10 Jun 2012
Antwoord van Ben Klunder

"Veertig jaar. (40)Als ik kijk naar wat voor onzin er allemaal uitgekraamd is in 1970…"

jacques serle heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Wat is jouw visie op de duurzaam gebouwde omgeving in 2050?

6 26 Sept 2012

" Fabriekshallen moet men niet willen verwarmen.Door werken met een trui aan wordt me…"

jacques serle heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Warmte-Terug-Winning door warme lucht in fabriekshallen (bestaande situatie): iemand praktijkvoorbeelden?

13 10 Jun 2012
Antwoord van Ben Klunder

"commercie is nooit duurzaam hoe eerder het kapot gaat des te beter voor hun portemon…"

jacques serle heeft 12 Mei 2012 gereageerd op EPA, Breeam, Greenkey, Ecolabel... Welke maatregelen passen bij welke branche?

11 12 Mei 2012

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+