BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Carl-peter Goossen heeft 24 Jun 2014 gereageerd op Wie kent voorbeelden van seizoensopslag van energie bij kleinschalige projecten?
Carl-peter Goossen heeft 13 Jun 2014 gereageerd op Wie kent voorbeelden van seizoensopslag van energie bij kleinschalige projecten?
Carl-peter Goossen heeft 11 Jun 2014 gereageerd op Wij organiseren straks een congres over de vergrijzing in Nederland en de kansen voor de bouw. Doe jij ook mee?
Carl-peter Goossen heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?
Carl-peter Goossen heeft 18 Feb 2014 gereageerd op Het herstel wordt nu echt zichtbaar in de bouw, zie jij het ook?
Carl-peter Goossen heeft 15 Dec 2013 gereageerd op In de bouw is het wachten tot de bom barst...
Carl-peter Goossen heeft 8 Dec 2013 gereageerd op Luchtdicht bouwen en WTW is absoluut uit den boze.
Carl-peter Goossen heeft 27 Nov 2013 gereageerd op Welke bouwconstructies mogen niet ontbreken in nieuw te ontwikkelen BIM pakket?
Carl-peter Goossen heeft 2 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.