BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Mathilde Wansdronk heeft 23 Jan 2017 gereageerd op Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?
Mathilde Wansdronk heeft 12 Aug 2015 gereageerd op Hoe bruikbaar is stro als isolatiemateriaal?
Mathilde Wansdronk heeft 30 Apr 2015 gereageerd op Dakspouw bij bitumen shingles, zin of onzin?
Mathilde Wansdronk heeft 6 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?
Mathilde Wansdronk heeft 3 Mrt 2014 gereageerd op Hoe bescherm ik muren en plafond met veel relief tegen schimmels bij hoge luchtvochtigheid?
Mathilde Wansdronk heeft 8 Jan 2014 gereageerd op Spaanplaat gemaakt van mais korrels. Wie weet hier meer van?
Mathilde Wansdronk heeft 24 Dec 2013 gereageerd op Windturbine voor woning gezocht. Wie helpt?
Mathilde Wansdronk heeft 12 Nov 2013 gereageerd op Gezocht: Aannemer voor nieuw te bouwen energie-neutrale woning (HSB).
Mathilde Wansdronk heeft 10 Sept 2013 gereageerd op Welke goedkopere alternatieven voor houtskeletbouw zijn er om een goed geïsoleerde gevel (RC>7) te bereiken?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.