BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"wie kent er niet de gevallen van wel goede huisvesting en toch geen arbeidsproductie…"

jacques serle heeft 12 Mei 2012 gereageerd op De relatie tussen arbeidsproductiviteit en goede huisvesting.

13 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

" "

jacques serle heeft 12 Mei 2012 gereageerd op Alzheimerwoning

8 12 Mei 2012

"Bij de woningen voor die mensen, moeten de deuren veel breder zijn dan de standaard.…"

jacques serle heeft 5 Mei 2012 gereageerd op Alzheimerwoning

8 12 Mei 2012

"  Relatie : er is een verband.Hierbij denk ik aan: Vierde Wereld, onderklasse, slopp…"

jacques serle heeft 30 Apr 2012 gereageerd op De relatie tussen arbeidsproductiviteit en goede huisvesting.

13 12 Mei 2012

"Interesse in visualisering heb ik. de koppeling . . . . . naar nadere informatie ont…"

jacques serle heeft 4 Apr 2012 gereageerd op Duurzaam bouwen moet ook leuk worden...

9 12 Okt 2012
Antwoord van Egbert Bouwhuis

"Er zijn meerdere Egbert Bouwhuis  `Bouwhuizen` klopt dat?"

jacques serle heeft 31 Mrt 2012 gereageerd op Duurzaam bouwen moet ook leuk worden...

9 12 Okt 2012
Antwoord van Egbert Bouwhuis

"Het beste staal is het steeds opnieuw gerecylcede staal. Men heeft altijd schroot no…"

jacques serle heeft 18 Mrt 2012 gereageerd op Dilemma : kozijnen van hout of aluminium in een kantoor gebouw, wat heeft de voorkeur binnen BREAAM-NL?

24 18 Mrt 2012

"Zelfde vragen ander forum. http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/isol…"

jacques serle heeft 15 Mrt 2012 gereageerd op Vraag over van binnenuit isoleren van woning met massieve buitenmuren.

24 15 Mrt 2012

"kan me wel vinden in het verhaal van  Arjen de Vries.Ik begrijp het wel men wil wat…"

jacques serle heeft 27 Feb 2012 gereageerd op isolerende voorzetramen, zijn die binnenkort nodig?

13 2 Mrt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

" Alle postings gelezen.Maar nog niets over het afschuwelijk gevaarlijk werk in kruip…"

jacques serle heeft 13 Feb 2012 gereageerd op Kruipruimte zand of EPS-chips

22 17 Nov 2015

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+