BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Als de breedte breder is dan +/- 3.5Mtr à 4Mtr dan kan er volop de ruimte genomen wo…"

jacques serle heeft 13 Feb 2012 gereageerd op Vraag over van binnenuit isoleren van woning met massieve buitenmuren.

24 15 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

"Voor dit probleem heb ik een zelfdragende binnenconstructie gemaakt. Zodoende kan ze…"

jacques serle heeft 11 Feb 2012 gereageerd op Vraag over van binnenuit isoleren van woning met massieve buitenmuren.

24 15 Mrt 2012

"Ik blijf er een voorstander van om huizen te bouwen en te ontwerpen met spouwmuren d…"

jacques serle heeft 8 Feb 2012 gereageerd op Wat is de meest effektieve manier om een ongeisoleerde spouwmuur te isoleren?

26 9 Feb 2012
Antwoord van George Balsing

"Welke rol speelt groen hierin?Ik wil dat groen geen enkele rol speelt maar ik krijg…"

jacques serle heeft 2 Feb 2012 gereageerd op Hoe krijg je een duurzaam ontwerp geslaagd, en welke rol speelt groen hierin?

29 10 Feb 2012
Antwoord van Manon Nederpel

"  Als een grondbuis 150% van het huis gemaakt wordt.Is er niets aan de hand. m.a.w.…"

jacques serle heeft 2 Feb 2012 gereageerd op passiefhuis onaangenaam warm?

20 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"  Ik zit met hetzelfde probleem. Enerzijds heb ik een bouwvergunning gekregen en nog…"

jacques serle heeft 16 Jan 2012 gereageerd op Wanneer is sprake van een wijziging van ondergeschikte aard?

10 17 Jan 2012
Antwoord van Joost Hartman

"Het is een complex van redenen. Meerdere redenen dus. Er is ook nog een politieke re…"

jacques serle heeft 14 Jan 2012 gereageerd op Prijzen van huizen zijn in Belgie gestegen en in Nederland gedaald, wat zijn de oorzaken?

10 30 Apr 2012
Antwoord van Ton Willemsen

"Mijn voorkeur gaat uit naar gegalvaniseerd staal/ijzer.Het isoleert niet maar wel al…"

jacques serle heeft 13 Jan 2012 gereageerd op Dilemma : kozijnen van hout of aluminium in een kantoor gebouw, wat heeft de voorkeur binnen BREAAM-NL?

24 18 Mrt 2012

" Waterschappen, dan mogen ze nog even blijven.Staatsbosbeheer en natuurmonumenten di…"

jacques serle heeft 6 Jan 2012 gereageerd op Moeten we de Waterschappen maar opheffen of juist niet?

21 6 Jan 2012

"Opheffen van waterschappen is rigoureus eerst samenvoegen wat er samen te voegen val…"

jacques serle heeft 5 Jan 2012 gereageerd op Moeten we de Waterschappen maar opheffen of juist niet?

21 6 Jan 2012

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+