BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Tom Voshol (49)

Discussies waarop is gereageerd (48) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik kan mij veel voorstellen bij de mening van dhr. De Vries. Er is al eerder op dit…"

Tom Voshol heeft 7 Sept 2011 gereageerd op Volgens BAM-CEO Nico de Vries gaat de crisis in de bouw nog een aantal jaren duren. Wat vindt u?

9 16 Sept 2011
Antwoord van Gerrit Markus

"Beste Eric,   Ik ken alle verhalen en begrijp jouw eerste bevindingen. Even een aant…"

Tom Voshol heeft 29 Jun 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Al deze maatregelen zullen de woningmarkt niet uit het slop trekken. Heel veel mense…"

Tom Voshol heeft 17 Jun 2011 gereageerd op Moet Donner de overdrachtsbelasting tijdelijk afschaffen?

6 21 Dec 2011
Antwoord van Bert Prent

"Indien er een raadsbesluit aan ten rondslag ligt kan men via de gemeentelijke bouwve…"

Tom Voshol heeft 14 Jun 2011 gereageerd op Kan een gemeente de ontwikkelaar via de bouwverordening eisen opleggen m.b.t. duurzaam bouwen?

4 18 Jun 2011
Antwoord van Ing. J.O. 't Hooft

"doe mij een mail met cv aan tv@ockenburgh.nl. Ik moet eerst even met een opdrachtgev…"

Tom Voshol heeft 8 Jun 2011 gereageerd op klimaat comfort in moderne werkomgevingen

15 3 Aug 2011
Antwoord van Menno van der Hoff

"Nieuwbouw of bestaande gebouwen. "

Tom Voshol heeft 8 Jun 2011 gereageerd op klimaat comfort in moderne werkomgevingen

15 3 Aug 2011

"Natuurlijk de mens centraal stellen, dat is ook de gebruiker en als die gaan klagen…"

15 3 Aug 2011

"Dat voor de doelgroepen van de toekomst andere woningen nodig zijn als er nu wordt o…"

Tom Voshol heeft 7 Jun 2011 gereageerd op Steeds meer mensen wonen alleen, hoe kan de bouw hier duurzaam op inspelen?

1 7 Jun 2011
Antwoord van Tom Voshol

"Ik vind het prima dat deze minister het aandurft om eens regelmatig de knuppel in he…"

Tom Voshol heeft 6 Jun 2011 gereageerd op Hoge prijs nieuwbouwwoning, veroorzaakt door faalkosten of door teveel bouwregels?

25 9 Jun 2011
Antwoord van Michel Tonino

"Een project dat 15 jaar geleden is gebouwd, heeft in die tijd vergunning verkregen v…"

Tom Voshol heeft 27 Mei 2011 gereageerd op Waar haal je gegevens van bestaande panden vandaan?

14 28 Mei 2011
Antwoord van Geert van der Weide

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+