BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Bas (19)

Discussies waarop is gereageerd (15) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het Bouwbesluit (de wet) stelt, naast verwijzing naar NEN-normen en diverse brandvei…"

Bas heeft 18 Feb 2020 gereageerd op Is de installateur verplicht kunststof leidingen van een CV ketel te beugelen?

7 19 Feb 2020
Antwoord van Zicht Bouwadvies; André Gruisen

"Wat zeggen de contractstukken? Als dit afwijkt van de tekeningen, bestek of andere c…"

Bas heeft 28 Nov 2019 gereageerd op Hoe hoog mag een opstap van een badkamervloer zijn ten opzichte van dekvloer en overloop?

9 2 Dec 2019
Antwoord van Jeroen Bollen

"Er wordt hier op maten en tabellen gewezen maar kan iemand helder naar de norm linke…"

Bas heeft 29 Sept 2019 gereageerd op Is er een norm met betrekking tot maattolerantie van een kromme houten balk?

6 29 Sept 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ik zou het wat breder willen trekken dan alleen elektra of installaties. Geloof het…"

Bas heeft 11 Jul 2017 gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul 2017
Antwoord van Remko Zuidema

"Als je het hebt over bestaande bouw zijn de handvaten o.a. NTA 8060, BRL 5021 en uit…"

Bas heeft 10 Nov 2016 gereageerd op Welke richtlijnen zijn er inzake de schouwing van statige herenhuizen van rond de 4 ton.

2 10 Nov 2016
Antwoord van ron m r bosch

"Alvast dank voor de antwoorden. In feite garandeert niemand tegelhechting voor de la…"

Bas heeft 4 Sept 2015 gereageerd op Alternatief (onder)vloersysteem gezocht voor zwaluwstaartvloer.

11 8 Sept 2015
Antwoord van Rinus Haarman

"Jos totaal ongefundeerd is niet helemaal waar, komt uit NEN 3215/NTR 3216. Maar die…"

Bas heeft 5 Aug 2015 gereageerd op Van de regen in de drup, het belang van goede hemelwater afvoer.

46 19 Dec 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ik ben er al achter. Eigenaar/gebruiker moet ten alle tijde kunnen aantonen het bouw…"

Bas heeft 10 Mrt 2015 gereageerd op Hoe toon je aan dat een gebouwd (bijbehorend) bouwwerk onder de Bor van vóór of ná 1 november 2014 viel?

3 10 Mrt 2015
Antwoord van Bas

"Bij vergunningvrij is er volgens mij geen vergunningsdatum ;) En in diverse (kleiner…"

Bas heeft 10 Mrt 2015 gereageerd op Hoe toon je aan dat een gebouwd (bijbehorend) bouwwerk onder de Bor van vóór of ná 1 november 2014 viel?

3 10 Mrt 2015
Antwoord van Bas

"Dit geldt voor zover ik weet alleen voor nieuwbouw en verbouw maar niet voor bestaan…"

Bas heeft 15 Jan 2014 gereageerd op Waarom is er een verschil in ventilatienormen binnen woningbouw?

8 18 Jan 2014
Antwoord van George K.I. Ang

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+