BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Trudy Veldhof (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Teun, Een prachtige oplossing is hier de Fiwihex Alpha 24 , vooral de hoogte v…"

Trudy Veldhof heeft 22 Okt 2012 gereageerd op Wat is de ideale positie om radiators te plaatsen in een ruimte met schuine kap en Velux ramen?

2 22 Okt 2012
Antwoord van Trudy Veldhof

" "

Trudy Veldhof heeft 22 Okt 2012 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er om de warmte afkomstig uit de warme lucht van een mechanische ventilatie unit her te gebruiken?

7 23 Okt 2012
Antwoord van Hendrik Timmer

"Hallo Allen, Kijk eens op www.vision4energy.com Is hier niet genoeg informatie over…"

Trudy Veldhof heeft 22 Okt 2012 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er om de warmte afkomstig uit de warme lucht van een mechanische ventilatie unit her te gebruiken?

7 23 Okt 2012
Antwoord van Hendrik Timmer

"Beste Peter, Het lijkt mij allemaal erg omslachtig en niet minder millieubelastend m…"

Trudy Veldhof heeft 15 Okt 2012 gereageerd op Is het verstandig mij volledig af te sluiten van het gasnet als ik helemaal zelfvoorzienend wil worden?

15 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Vloerkoeling en verwarming is in principe duur, omdat deze systemen zeer traag zijn.…"

Trudy Veldhof heeft 19 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5

24 28 Aug 2013
Antwoord van Antti Hänninen

" "

Trudy Veldhof heeft 19 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5

24 28 Aug 2013
Antwoord van Antti Hänninen

" "

Trudy Veldhof heeft 19 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5

24 28 Aug 2013
Antwoord van Antti Hänninen

"Graag zouden wij je hiermee willen helpen. Wij verwijzen graag naar www.Vision4energ…"

Trudy Veldhof heeft 19 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5

24 28 Aug 2013
Antwoord van Antti Hänninen

"Ik wil hier graag op antwoorden. Natuurlijk kun je met een trui aan werken, daar is…"

Trudy Veldhof heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Warmte-Terug-Winning door warme lucht in fabriekshallen (bestaande situatie): iemand praktijkvoorbeelden?

13 10 Jun 2012
Antwoord van Ben Klunder

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+