BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Herman Meester (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

" "

Herman Meester heeft 27 Sept 2012 gereageerd op Kozijnen met een U waarde lager dan 0,6

24 5 Okt 2012
Antwoord van Maurice van Dort

"Beste Rinus, Ik kan je de kozijnen van SmartWin kozijnen aanbevelen. Deze firma heef…"

Herman Meester heeft 27 Sept 2012 gereageerd op Kozijnen met een U waarde lager dan 0,6

24 5 Okt 2012
Antwoord van Maurice van Dort

"Beste Mike, We hebben nog nieuwe ideeën. We hebben wanden met prefab leidingruimte.…"

Herman Meester heeft 12 Sept 2012 gereageerd op Wat zijn nou echt duurzame opties die voor kopers van een nieuwbouw woning interessant zijn?

12 12 Sept 2012
Antwoord van Herman Meester

"Hallo Pieter Jan, Ja ik heb nog een idee,we hebben wanden met prefab leidingsysteem…"

Herman Meester heeft 19 Jul 2012 gereageerd op Wie heeft er meer ideeën voor een duurzaam / energie zuinige te bouwen woning? - RC 5

24 28 Aug 2013
Antwoord van Antti Hänninen

"Beste Maarten, Conceptueel bouwen is de toekomst. Conceptueel bouwen is het antwoord…"

Herman Meester heeft 24 Okt 2011 gereageerd op Wordt er binnen nu en 5 jaar meer conceptueel dan traditioneel gebouwd?

6 3 Dec 2011
Antwoord van Ing. René Verlaan

"Beste John, Wat een goed idee!!! Hierbij sluit ik mij aan met ons idee. MasterWall m…"

Herman Meester heeft 17 Okt 2011 gereageerd op Oproep aan innovatieve denkers (en doeners)...

8 23 Okt 2011
Antwoord van jacques serle

"  MasterWall is een Totaal Wand Concept voor het bouwen en afwerken van massieve, ni…"

Herman Meester heeft 29 Sept 2011 gereageerd op Vluchttijd woningbrand slinkt naar 3 minuten, hoe kunnen we woningen brandveiliger maken?

16 27 Jan 2012
Antwoord van Sebastiaan van Ineveld

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+