BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Sebastiaan Netten (20)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Bij isolatie heb je te maken met condensatie door warme en koude plekken.Kort door d…"

Sebastiaan Netten heeft 21 Aug 2020 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een woning met geschilderde metselwerkgevel?

4 25 Aug 2020
Antwoord van Frank Koster

"Misschien al onderzocht maar lijkt me doodgewoon lekkage"

Sebastiaan Netten heeft 5 Feb 2020 gereageerd op Wat kan de oorzaak zijn van bruine kringen langs de gevel van een appartement?

9 16 Feb 2020
Antwoord van Ben maes

"het is mij al direct duidelijk.Hier is sprake van iemand die iets niet helemaal weet…"

Sebastiaan Netten heeft 15 Sept 2017 gereageerd op Is het injecteren in bouwmuren een blijvende oplossing tegen optrekkend vocht?

12 15 Sept 2017
Antwoord van Sebastiaan Netten

"Ik zie heel veel wijze en sommige wat gekleurde opmerkingen voorbij komen.Wat me ech…"

Sebastiaan Netten heeft 26 Jun 2017 gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul 2017
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ik heb altijd geleerd dat het lage BTW tarief geldt voor de zaken die tot de eerste…"

Sebastiaan Netten heeft 17 Jun 2015 gereageerd op BTW bouw definitief terug naar 21%. Hoe pakt dit uit voor de sector?

8 19 Jun 2015
Antwoord van Ad de Vrieze

"Betreft het een beton vloer of een houten vloer constructie.Met betrekking tot bodem…"

Sebastiaan Netten heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Hoe en met welk product of systeem kan ik het beste een kruipkelder opvullen / isoleren (20 - 25 cm)?

10 14 Jul 2014
Antwoord van Johan van Diessen

"Even een reactie van mijn kant.Folie isolatie is toepasbaar.De negatieve verhalen st…"

Sebastiaan Netten heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Laatst ergens onder de vloer gekeken waar een bedrijf schelpen onder de vloer had ge…"

Sebastiaan Netten heeft 13 Sept 2013 gereageerd op Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?

11 13 Sept 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"windmolen gebeuren en kolencentrales daar ben ik voor alhoewel ik wel vrees voor ver…"

Sebastiaan Netten heeft 28 Aug 2013 gereageerd op Hoe beoordeel jij het nieuwe Energieakkoord?

6 31 Aug 2013
Antwoord van Miguel Agerkop

"Je eerste gevoel is het juiste zeggen ze altijd.En je hebt uiteindelijk de keus gema…"

Sebastiaan Netten heeft 2 Jul 2013 gereageerd op Failliete aannemer wil werkzaamheden onderbrengen in andere bv, wel of niet mee in zee gaan?

24 16 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+