BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Sebastiaan Netten heeft 21 Aug 2020 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een woning met geschilderde metselwerkgevel?
Sebastiaan Netten heeft 5 Feb 2020 gereageerd op Wat kan de oorzaak zijn van bruine kringen langs de gevel van een appartement?
Sebastiaan Netten heeft 15 Sept 2017 gereageerd op Is het injecteren in bouwmuren een blijvende oplossing tegen optrekkend vocht?
Sebastiaan Netten heeft 26 Jun 2017 gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?
Sebastiaan Netten heeft 17 Jun 2015 gereageerd op BTW bouw definitief terug naar 21%. Hoe pakt dit uit voor de sector?
Sebastiaan Netten heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Hoe en met welk product of systeem kan ik het beste een kruipkelder opvullen / isoleren (20 - 25 cm)?
Sebastiaan Netten heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?
Sebastiaan Netten heeft 13 Sept 2013 gereageerd op Wie heeft ervaringskennis tav het bestrijden van schimmel in begane grond vloeren?
Sebastiaan Netten heeft 28 Aug 2013 gereageerd op Hoe beoordeel jij het nieuwe Energieakkoord?
Sebastiaan Netten heeft 2 Jul 2013 gereageerd op Failliete aannemer wil werkzaamheden onderbrengen in andere bv, wel of niet mee in zee gaan?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.