BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Albert J. Boom (RekenService) (34)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Berend, Ik sluit me compleet aan bij de antwoorden van Jan. Wat betreft overv…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 23 Jun 2017 gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul 2017
Antwoord van BouwProfs Redactie

"We wijken wel af van de vraag, maar idd het bouwbesluit is de minimale eis waar je…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 22 Jun 2017 gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul 2017
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Het mag niet op de manier zoals je omschrijft. volgens het bouwbesluit moeten alle v…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 22 Jun 2017 gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul 2017
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Germ, ik kan je hier Ewout van Halteren van StudioBouwtechniek uit Drachten aanbeve…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 31 Aug 2016 gereageerd op Gezocht: bureau met expertise in brandveiligheid Bouwbesluit 2012

10 13 Sept 2016
Antwoord van Germ Eppinga

"Heren, hier word nogal gesproken over rendementen van de WP'en. maar hoe belangrijk…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 11 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Ik zeg doen! De keuze voor een luchtwater WP of een WP met bodemwisselaar kun je nog…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Heren de EPC is een toetsing van het bouwkundige en installatie ontwerp, niet een on…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 10 Sept 2014 gereageerd op Wat levert het op als we EPC voor nieuwe woningen gaan opdelen?

7 10 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Ik heb ongeveer dit idee al eens gemaild naar de NEN commissie. Ik wil de EPC als e…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 9 Sept 2014 gereageerd op Wat levert het op als we EPC voor nieuwe woningen gaan opdelen?

7 10 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Als de Co2 sensoren op rood staan geeft aan dat er te weinig geventileerd wordt. Dus…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Bekijk ook de aflevering van tegenlicht "het grijze goud". gaat over de vergrijzing…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 7 Apr 2014 gereageerd op Stel we organiseren een bijeenkomst over de opkomende vergrijzing en welke kansen dit de bouw biedt, welke thema's mogen dan niet ontbreken?

7 7 Apr 2014
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+