BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ernst de Nobel (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Zolang productprijs bepalend blijft en de negatieve klimaatgevolgen van andere (lees…"

Ernst de Nobel heeft 18 Jan 2020 gereageerd op Is hout het antwoord op de roep om emissieloos te bouwen?

8 18 Jan 2020
Antwoord van Chris Zijdeveld

"Hallo Wil,  dan ga je er dus vanuit dat de temperatuur van de kitrand significant la…"

Ernst de Nobel heeft 21 Okt 2019 gereageerd op Hoe voorkom je barstjes in de verf nadat het is aangebracht op een kitvoeg?

4 22 Okt 2019
Antwoord van Erik van den Einden

"Hoi Wil , wat bedoel je met afgetopt? Overgekit? GRt Ernst"

Ernst de Nobel heeft 21 Okt 2019 gereageerd op Hoe voorkom je barstjes in de verf nadat het is aangebracht op een kitvoeg?

4 22 Okt 2019
Antwoord van Erik van den Einden

"Normaliter, zou een biobased damp-opensyteem het meest ideaal zijn  , echter er zit…"

Ernst de Nobel heeft 17 Sept 2019 gereageerd op Wat is een geschikte manier om Western Red Cedar te behandelen en te verduurzamen?

30 17 Sept 2019
Antwoord van Ernst de Nobel

"Duurzaam schilderwerk is steeds meer mainstream aan het worden . Zowizo is schilder…"

Ernst de Nobel heeft 9 Sept 2019 gereageerd op Welke stappen moet ik nemen om een duurzaam schildersbedrijf te worden?

1 9 Sept 2019
Antwoord van Ernst de Nobel

"Ik ken de casus niet , dus is het denk ik lastig om een oordeel te vellen op basis v…"

Ernst de Nobel heeft 5 Okt 2017 gereageerd op Aangescherpte regels voor rolsteigers moeten noodlottige ongevallen voorkomen.

1 5 Okt 2017
Antwoord van Ernst de Nobel

"tot nog toe , vind ikzelf de oplossing van Dennis de Groot de meest aantrekkelijke,…"

Ernst de Nobel heeft 22 Mrt 2017 gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei 2017
Antwoord van apezho spec rein

"Klopt Mathilde, vandaar ook mijn vraag waaarom de verf er af moet. Zelfs indien er e…"

Ernst de Nobel heeft 22 Mrt 2017 gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei 2017
Antwoord van apezho spec rein

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+