BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Allerbeste Reinout Holland. Ik ben er voor dat er beter gebouwd wordt voor mensen al…"

jacques serle heeft 12 Nov 2010 gereageerd op Zeeland zet vol in op kernenergie.

25 22 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

"Alles bij elkaar gebundeld lijkt me beter, Kennis snelle kweekreactoren voor eindelo…"

jacques serle heeft 12 Nov 2010 gereageerd op Zeeland zet vol in op kernenergie.

25 22 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

"Nu duurzaam zowel gemondialiseerd als geinstitutionaliseerd is Is het huilie huilie…"

jacques serle heeft 11 Nov 2010 gereageerd op verplicht duurzaam bouwen

2 11 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

"Dat betekent Je kan er lang of kort over debakelen maar als de eind gebruiker super…"

jacques serle heeft 10 Nov 2010 gereageerd op Nederlandse architecten ervaren vraag naar duurzame (bouw)materialen. U ook?

11 12 Nov 2010
Antwoord van J.W.M. Jekkers

"Sluit me geheel aan bij bovengenoemde T.vd B. Duurzame materialen bestaan niet. Duur…"

jacques serle heeft 10 Nov 2010 gereageerd op Nederlandse architecten ervaren vraag naar duurzame (bouw)materialen. U ook?

11 12 Nov 2010
Antwoord van J.W.M. Jekkers

"Zelfs het hart van de democratie wordt getroffen. Wel erg. Van mij mogen ze slopen.…"

jacques serle heeft 3 Nov 2010 gereageerd op Is sloop het antwoord op de problemen in de krimpgebieden?

13 3 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

"Ter verduidelijking op het voorgaande. En onze meelezende AIVD vrienden. Zelfs hier…"

jacques serle heeft 3 Nov 2010 gereageerd op Is sloop het antwoord op de problemen in de krimpgebieden?

13 3 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

"Veel leegstand vind ik helemaal niet erg. De onroerendgoed prijzen kunnen dan zakken…"

jacques serle heeft 3 Nov 2010 gereageerd op Is sloop het antwoord op de problemen in de krimpgebieden?

13 3 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

"Ik lees hier hele dorpen inclusief werkomgeving slopen. Waarom gaan die mensen niet…"

jacques serle heeft 25 Okt 2010 gereageerd op Is sloop het antwoord op de problemen in de krimpgebieden?

13 3 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

"In Engeland ook al tienduizenden ambtenaren ontslagen. Hebben ze nog wat perspectief…"

jacques serle heeft 21 Okt 2010 gereageerd op Goed opgeleid personeel, hoe nijpend is het tekort in de bouw?

6 28 Okt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+