BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Bouwen half in zee waar men omheen kan lopen lijkt me ook leuk. Dat is weer eens wat…"

jacques serle heeft 16 Jan 2016 gereageerd op Bebouwing aan de kust, ben jij voor- of tegenstander?

9 2 Feb 2016
Antwoord van Ton Wesdijk

"Voortaan scheepsplaat thermisch laten verzinken dat is aan de kust bestand tegen win…"

jacques serle heeft 4 Jan 2016 gereageerd op Advies gezocht inzake zink dat klappert vast te zetten.

13 8 Jan 2016
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Van wiki. De toename van de radon concentratie binnenshuis wordt veroorzaakt doordat…"

jacques serle heeft 17 Nov 2015 gereageerd op Kruipruimte zand of EPS-chips

22 17 Nov 2015
Antwoord van jacques serle

"Gelukkig worden er ook nieuwe kerken bij de vleet gebouwd. Daar maakte ik een YouTub…"

jacques serle heeft 17 Nov 2015 gereageerd op Moet de nieuwe functie na herbestemming aansluiten bij het oorspronkelijke karakter van een gebouw?

3 17 Nov 2015
Antwoord van jacques serle

"Ook helemaal eens.Er zijn flats waar de galerij zo smal is dat er alleen zijwaarts v…"

jacques serle heeft 29 Okt 2015 gereageerd op Er moet meer aandacht komen voor betere toegankelijkheid van nieuwe bouwprojecten.

3 13 Nov 2017
Antwoord van Gerold Meenhuis

"http://kassa.vara.nl/actueel/kartoens/ "

jacques serle heeft 22 Okt 2015 gereageerd op 50.000 extra woningen voor vluchtelingen impuls voor de bouw. Zijn we er klaar voor?

5 22 Okt 2015
Antwoord van jacques serle

"VARA kassa Mopje. A"

jacques serle heeft 22 Okt 2015 gereageerd op 50.000 extra woningen voor vluchtelingen impuls voor de bouw. Zijn we er klaar voor?

5 22 Okt 2015
Antwoord van jacques serle

"Voor herbestemming van kantoorpanden en fabriekspanden is wijziging van het bestemmi…"

jacques serle heeft 21 Okt 2015 gereageerd op 50.000 extra woningen voor vluchtelingen impuls voor de bouw. Zijn we er klaar voor?

5 22 Okt 2015
Antwoord van jacques serle

"Het bericht over Nederland heb ik op de Belgische nieuwsradio gehoord. Nederlands ni…"

jacques serle heeft 20 Okt 2015 gereageerd op 50.000 extra woningen voor vluchtelingen impuls voor de bouw. Zijn we er klaar voor?

5 22 Okt 2015
Antwoord van jacques serle

"Voor mij polyester golfplaten die licht doorlaten. 2e hands uit de jaren zeventig vo…"

jacques serle heeft 14 Okt 2015 gereageerd op Welke dakbedekking (plat dak) staat bekend om een lange vervangingscyclus?

19 15 Okt 2015
Antwoord van Tjeerd Smilde

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+