BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Op dit moment zit ik er warmpjes bij dankzij infra rood stralers Twee lampen van 250…"

jacques serle heeft 26 Apr 2015 gereageerd op Toenemende vraag naar duurzame kantoorgebouwen, hoe spelen we hier als sector optimaal op in?

3 26 Apr 2015
Antwoord van jacques serle

"Joop Bensdorp  schrijft : Ik ben actief lid van Coöperatie Deltawind. Deltawind prod…"

jacques serle heeft 24 Apr 2015 gereageerd op Gaat windenergie de goedkoopste energiebron in Nederland worden?

10 30 Apr 2015
Antwoord van Bart Draijer

"Kleding die gewassen moet worden wordt vanaf de begane grond in een kelder staande o…"

jacques serle heeft 4 Apr 2015 gereageerd op Wie kent een goed ondergronds afvalsysteem voor een te verbouwen restaurant?

1 4 Apr 2015
Antwoord van jacques serle

"In tegenstelling wat ik eerder opschreef.  : Laat het metaal maar lekker zitten. Toc…"

jacques serle heeft 17 Mrt 2015 gereageerd op Hoe verwijder je stalen slijtstrippen uit traptreden in een trappenhuis?

9 24 Mrt 2015
Antwoord van Eddie Kers

" Het metaal eruit halen rubber strips er op plakken. Messing brengt nog €4 p.kg op D…"

jacques serle heeft 13 Mrt 2015 gereageerd op Hoe verwijder je stalen slijtstrippen uit traptreden in een trappenhuis?

9 24 Mrt 2015
Antwoord van Eddie Kers

"Als de overheid met dit plan komt om sancties op te leggen wat zij eerst goedkeurden…"

jacques serle heeft 9 Mrt 2015 gereageerd op Kan de overheid moreel gezien een verbod op asbestdaken opleggen aan gebouw eigenaren?

5 9 Mrt 2015
Antwoord van jacques serle

"Ken Saro-Wiwa was slachtoffer. Natuurlijk ben ik tegen verkwisting maar men kan e…"

jacques serle heeft 24 Feb 2015 gereageerd op Klimaatcrisis of niet, landen moeten niet beknopt worden in hun energiebehoefte.

12 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Als er terugkoppeling is naar de ontwerper dan is het goed.Anders kan er net zo goed…"

jacques serle heeft 24 Feb 2015 gereageerd op Hoe innovatief zijn we nog in de architectuur?

4 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Rijken die rijker worden en armen die alleen maar armer worden gaat ten dele op de g…"

jacques serle heeft 24 Feb 2015 gereageerd op Geeft het Energielabel eindelijk grip op energie prestaties?

6 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Nieuwbouwprojecten zijn veel te duur tot nu toe. Als ze goedkoper zijn is er geen ba…"

jacques serle heeft 24 Feb 2015 gereageerd op Moeten pensioenfondsen bijspringen om nieuwbouwprojecten van de grond te krijgen?

5 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+