BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Pieter Jan Duineveld (7)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Cock, Ik heb hier in breezand 2 jaar geleden een kleinere versie gebouwd. energie n…"

Pieter Jan Duineveld heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"  Op zich ben ik het wel eens met deze gedachte gang, maar persoonlijk zit ik met ee…"

Pieter Jan Duineveld heeft 19 Jun 2013 gereageerd op Zetten PV panelen een rem op de doorontwikkeling van isolatie- en andere verbeteringsmaatregelen?

31 25 Aug 2013
Antwoord van jacques serle

"denk eens aan een danfoss living connect systeem, Of Honey well Evo-home dan krijgt…"

Pieter Jan Duineveld heeft 17 Dec 2012 gereageerd op W-installatie eigen woning, wie kan mij verder helpen

12 3 Jan 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"kijk rustig eens op de site www.ouwebalg.nl onder techniek. hier wordt een engergie…"

Pieter Jan Duineveld heeft 20 Nov 2012 gereageerd op Op weg naar energieneutraal: wie zijn de meest vernieuwende opdrachtgevers en wat zijn de meest innovatieve concepten?

6 22 Nov 2012
Antwoord van Wim Corvers

"Beste Peter, Ik ken de vraag, wij hebben er voor gekozen om wel een gas aansluiting…"

Pieter Jan Duineveld heeft 15 Okt 2012 gereageerd op Is het verstandig mij volledig af te sluiten van het gasnet als ik helemaal zelfvoorzienend wil worden?

15 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"  Beste Romke,   Wij hebben ervaring met het energie zuinig maken van zwembaden, in…"

Pieter Jan Duineveld heeft 20 Sept 2012 gereageerd op Wie kan mij iets vertellen over het gasverbruik van overdekte zwembaden?

8 4 Mrt 2013
Antwoord van Menno Gijrath

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+