BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Boudewijn Piscaer (21)

Discussies waarop is gereageerd (21) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Met vorige sprekers eens. Vooral de thema's "kennis" en "Zolang de opdrachtgever nie…"

Boudewijn Piscaer heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?

12 25 Feb 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Het is een intelligente en uitgebreide brief. Maar, aan de vruchten herkent men de b…"

Boudewijn Piscaer heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?

12 25 Feb 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Zeer waarschijnlijk weet ik er nog veel te weinig van om als deskundige gezien te wo…"

Boudewijn Piscaer heeft 6 Feb 2014 gereageerd op Heeft 3D printen in de bouw een toekomst?

11 17 Feb 2014
Antwoord van Marcel Reitsema

"Ik heb er vertrouwen in en geloof niet dat het de (materiaal) techniek is die belemm…"

Boudewijn Piscaer heeft 4 Feb 2014 gereageerd op Heeft 3D printen in de bouw een toekomst?

11 17 Feb 2014
Antwoord van Marcel Reitsema

"Als zeiler die lange tijd op de boot leeft kan ik, na een grondig onderzoek, de D 40…"

Boudewijn Piscaer heeft 24 Dec 2013 gereageerd op Windturbine voor woning gezocht. Wie helpt?

12 30 Dec 2013
Antwoord van Bas van Bussel

"Waarom het niet meer gebeurt? In mijn gebied, beton, zijn er een aantal redenen waar…"

Boudewijn Piscaer heeft 6 Nov 2013 gereageerd op Gaat de overgang van lineaire naar circulaire bouw de bouw op de kaart zetten als innovatieve sector?

12 22 Nov 2013
Antwoord van Maarten Wiersma

"Circulair of de "spiralen" economie? Om het economisch interessant te maken zul je z…"

Boudewijn Piscaer heeft 6 Nov 2013 gereageerd op Gaat de overgang van lineaire naar circulaire bouw de bouw op de kaart zetten als innovatieve sector?

12 22 Nov 2013
Antwoord van Maarten Wiersma

"Kijk naar www.eternoterrazzo.nl. Zij zijn de markt binnen gekomen via de complexe te…"

Boudewijn Piscaer heeft 26 Okt 2013 gereageerd op Bedrijf gezocht dat een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken voor luxe villa.

18 27 Jun 2014
Antwoord van Maik

"Zo lang faal kosten in het Nederlands verdien model zijn geïntegreerd op een structu…"

Boudewijn Piscaer heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Dat Nederland een internationale Duurzame bouw kennis centrum/hub van Best Practices…"

Boudewijn Piscaer heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Wat wens jij de bouw toe voor 2013?

8 2 Jan 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+