BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Joost Pothuis (29)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De prestatie waar het om gaat is het beperken van het energiegebruik. Het Bouwbeslui…"

Joost Pothuis heeft 28 Nov 2013 gereageerd op Rc van 3,5 naar Rc 5... maar per wanneer?

21 28 Nov 2013
Antwoord van Joost Pothuis

"Sorry, Ik haak af. Ik doelde op een dossier van de betrokkenen zelf, gericht om het…"

Joost Pothuis heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Hok Michaël, had je het tegen mij?"

Joost Pothuis heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Voor alle duidelijkheid. Elke gebouweigenaar en huurder die zijn of haar verantwoord…"

Joost Pothuis heeft 7 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Tsja, en we noemen het 'het gebouwdossier'"

Joost Pothuis heeft 7 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Sorry Frederike, Onzin. Lees het Besluit omgevingsrecht. Die teksten zijn er niet vo…"

Joost Pothuis heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Wat heeft eigenlijk voorrang? Het Bouwbesluit of het Bestemmingsplan?

19 6 Feb 2013
Antwoord van Alphonse Hanlo

"Nogmaals, de 50 % regel betreft een bepaling uit hoofdstuk 2 van Bijlage II van het…"

Joost Pothuis heeft 5 Feb 2013 gereageerd op Wat heeft eigenlijk voorrang? Het Bouwbesluit of het Bestemmingsplan?

19 6 Feb 2013
Antwoord van Alphonse Hanlo

"Beste Raymond. Voor de volledigheid merk ik op dat het Bor in juridische termen exac…"

Joost Pothuis heeft 5 Feb 2013 gereageerd op Wat heeft eigenlijk voorrang? Het Bouwbesluit of het Bestemmingsplan?

19 6 Feb 2013
Antwoord van Alphonse Hanlo

"Zoals Talon correct aangeeft. De in de vraag beoogde 50% eis staat niet in het Bouwb…"

Joost Pothuis heeft 5 Feb 2013 gereageerd op Wat heeft eigenlijk voorrang? Het Bouwbesluit of het Bestemmingsplan?

19 6 Feb 2013
Antwoord van Alphonse Hanlo

"Beste Marcel,   Ik zou je in verbinding kunnen brengen met een zeer ervaren en ook d…"

Joost Pothuis heeft 7 Nov 2012 gereageerd op (Hoe) moet glas luchtdicht gemonteerd worden?

10 5 Sept 2013
Antwoord van Erik Jan Heijink

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+