BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van philip sanders (41)

Discussies waarop is gereageerd (39) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Afraden: de kans op vochtproblemen is veel te groot. ik heb wel eens een dergelijk d…"

philip sanders heeft 11 Feb 2013 gereageerd op Een lastig geval inzake na-isolatie, wie heeft de gouden tip?

14 18 Feb 2013
Antwoord van Joost Stemkens

"je moet het kantoortje beschouwen als een apart brandcompartiment. als je voldoet aa…"

philip sanders heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Brandwerende scheiding door optellen van brandwerendheid?

11 11 Dec 2012
Antwoord van Sander Perfors

"Ik zou erg voorzichtig zijn met folies: de de isolerende folie moet sterk dampdoorla…"

philip sanders heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"is het overigens wel toegestaan om water- en gasleidingen in het storten? m.i. moet…"

philip sanders heeft 25 Okt 2012 gereageerd op Wie weet een oplossing voor het passeren van gas- en waterleidingen over een dilatatie?

9 26 Okt 2012
Antwoord van Harry Noordberger

"er is een fout vermoedelijk gemaakt bij één van beide berekeningen. Het komt vaak vo…"

philip sanders heeft 19 Okt 2012 gereageerd op Woning inhoud is anders gebaseerd op NEN. Hoe kan dat?

5 23 Okt 2012
Antwoord van Kees Los

"slopen. "

philip sanders heeft 2 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Philips heeft enige tijd geleden een onderzoek gedaan naar het toepassen van straatv…"

philip sanders heeft 25 Sept 2012 gereageerd op Rijkswaterstaat en de bezuinigingen, wie heeft tips voor innovatieve maatregelen?

8 28 Sept 2012
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Naar mijn mening is het een volslagen doorgeschoten maatregel geweest om elke kilome…"

philip sanders heeft 25 Sept 2012 gereageerd op Rijkswaterstaat en de bezuinigingen, wie heeft tips voor innovatieve maatregelen?

8 28 Sept 2012
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Andersom kun je ook redeneren: als de projectleiders BIM niet oppikken, wordt het no…"

philip sanders heeft 6 Sept 2012 gereageerd op BIM voor Projectleiders? Nee, dat doen de modelleurs binnen het bedrijf!

6 23 Apr 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Hallo Gudule, Bij een kennis in Frankrijk kwam ik hetzelfde probleem tegen. Het blee…"

philip sanders heeft 5 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+