BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Henk Zenderink (15)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Geachte Bouwprofs, Hartelijk bedankt voor jullie reacties. Wij hebben geen deeloplev…"

Henk Zenderink heeft 5 Jan 2022 gereageerd op Deeloplevering nieuwe woning

6 5 Jan 2022
Antwoord van Henk Zenderink

"Ik ben het helemaal met de heer Leo van de Wal eens. Ik blijf het verkondigen, dat a…"

Henk Zenderink heeft 18 Sept 2021 gereageerd op Jurisprudentie over acceptatie ondergrond bij afwerking vloer en wand.

10 20 Sept 2021
Antwoord van Leo van de Wal

"Geachte Jeroen Bollen, In de bouw zullen wij meer met gezond moeten gaan werken. Vlu…"

Henk Zenderink heeft 17 Sept 2021 gereageerd op Jurisprudentie over acceptatie ondergrond bij afwerking vloer en wand.

10 20 Sept 2021
Antwoord van Leo van de Wal

"Het zijn scheuren, die ontstaan zijn door extreme verhitting door de zon. Ondanks de…"

Henk Zenderink heeft 26 Aug 2021 gereageerd op Eerste gedachte over de oorzaak van deze schade?

10 28 Aug 2021
Antwoord van peter alkemade

"Hartelijk bedankt voor jullie reacties Met vriendelijke groeten, Henk Zenderink."

Henk Zenderink heeft 30 Okt 2020 gereageerd op Zinken goot bij een muur die geplaatst is op de erfgrens.

4 30 Okt 2020
Antwoord van Henk Zenderink

"Ik zou even de innovatie door de Nanotechniek afwachten. Er zijn ontwikkelingen door…"

Henk Zenderink heeft 22 Okt 2020 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er om jaren 30 woningen van binnenuit te isoleren?

7 30 Okt 2020
Antwoord van Jeroen Bollen

"Ik kan niet begrijpen, dat de weggebruikers worden aangepakt, terwijl de luchtvaart…"

Henk Zenderink heeft 18 Nov 2019 gereageerd op Van 130 naar 100 toont aan dat de bouw wellicht toch niet zo'n grote stikstof veroorzaker is.

12 21 Nov 2019
Antwoord van Ron Reijnders

"Ja te triest voor woorden. In Den Haag zijn ze druk met de pretvluchten van Corendon…"

Henk Zenderink heeft 15 Nov 2019 gereageerd op Van 130 naar 100 toont aan dat de bouw wellicht toch niet zo'n grote stikstof veroorzaker is.

12 21 Nov 2019
Antwoord van Ron Reijnders

"Bedankt voor uw reactie. J.H.D. Zenderink.  "

Henk Zenderink heeft 13 Nov 2019 gereageerd op Vraag over het aanbrengen van aluminiumfolie bij het leggen van een ondervloer onder laminaat.

5 13 Nov 2019
Antwoord van Jules K

"Ik denk, dat eerder sprake is van onzorgvuldige maatvoering dan van slechte prefabpr…"

Henk Zenderink heeft 25 Okt 2019 gereageerd op luchtdicht bouwen en prefab producten, gaat dat samen?

2 25 Okt 2019
Antwoord van Henk Zenderink

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+