BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
L. Jongema heeft 5 Jun 2013 gereageerd op De Nederlandse bouw is niet meer van Nederlanders... maar van Duitsers.
L. Jongema heeft 5 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!
L. Jongema heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?
L. Jongema heeft 4 Mei 2013 gereageerd op Verwacht jij ook een opleving van de bouw in 2014?
L. Jongema heeft 15 Nov 2012 gereageerd op Waar moet ik op letten als ik een cursus tot EPA-adviseur wil gaan doen?
L. Jongema heeft 9 Nov 2012 gereageerd op Hoe verwijder je kalkvlekken op leisteen?
L. Jongema heeft 6 Jan 2011 gereageerd op Is de renovatiemarkt de reddende engel voor de bouwsector?
L. Jongema heeft 28 Jun 2010 gereageerd op Scherpere controle op makelaars hard nodig(?)
L. Jongema heeft 28 Mei 2010 gereageerd op Energiezuinige woning verplichten (?)
L. Jongema heeft 12 Mei 2010 gereageerd op Graag jullie hulp; Welke codering gebruiken jullie?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.