BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van L. Jongema (10)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dit medium is uitermate geschikt om meningen en visies te ventileren. Maar... waar b…"

L. Jongema heeft 5 Jun 2013 gereageerd op De Nederlandse bouw is niet meer van Nederlanders... maar van Duitsers.

6 6 Jun 2013
Antwoord van Rinus Haarman

"#Wurms m.b.t. tot de kanaalplaat-vloeren het volgende. Als de aannemer het stof van…"

L. Jongema heeft 5 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"De geplaatste reacties spreken boekdelen. Ik heb een neefje die bij een reclameburea…"

L. Jongema heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

"De bevolking in ons land krimpt dus zal ooit ergens een overschot gaan plaatsvinden.…"

L. Jongema heeft 4 Mei 2013 gereageerd op Verwacht jij ook een opleving van de bouw in 2014?

7 4 Mei 2013
Antwoord van Harrie Beernink

"Geachte hr  Daatselaar, Ik heb grote problemen gehad met dit instituut. Om iets te…"

L. Jongema heeft 15 Nov 2012 gereageerd op Waar moet ik op letten als ik een cursus tot EPA-adviseur wil gaan doen?

9 16 Nov 2012
Antwoord van Edwin van Duinen

"Voor buiten: de natuur zijn werk laten doen: de zon (UV) verkleurd heel veel. Voor b…"

L. Jongema heeft 9 Nov 2012 gereageerd op Hoe verwijder je kalkvlekken op leisteen?

10 20 Nov 2012
Antwoord van Jimme Akkerman

"Ik heb mijn twijfels, en voel meer voor het betoog van dhr. Kees Donker, links- of r…"

L. Jongema heeft 6 Jan 2011 gereageerd op Is de renovatiemarkt de reddende engel voor de bouwsector?

11 11 Jan 2011
Antwoord van andries laane

"Mijn tegenvraag luidt:"wie heeft hier belang bij". Veeleer zou het mij deugd zijn bi…"

L. Jongema heeft 28 Jun 2010 gereageerd op Scherpere controle op makelaars hard nodig(?)

1 28 Jun 2010
Antwoord van L. Jongema

"4 vragen, 4 antwoorden. "Verplichten door de overheid": nee; "praktisch haalbaar": v…"

L. Jongema heeft 28 Mei 2010 gereageerd op Energiezuinige woning verplichten (?)

18 12 Jun 2010
Antwoord van Michel Eek

"Geachte heer Wurms Joure, 12-5-2010 Na jarenlange ervaring in het onderzoeken en r…"

L. Jongema heeft 12 Mei 2010 gereageerd op Graag jullie hulp; Welke codering gebruiken jullie?

5 13 Mei 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+