BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Wouter Klijn (34)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"@ Andries, Buiten isoleren is, afhankelijk van doorlopende balkon constructies, veel…"

Wouter Klijn heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Als je kiest voor natuurlijke isolatie materialen dan kun je in ieder geval damp ope…"

Wouter Klijn heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Nog twee overwegingen:Je kan alles tot 1 nivo isoleren, maar je kan ook de isolatie…"

Wouter Klijn heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Als je duuzaam wil bouwen (is een kwestie van verantwoording durven nemen voor wat j…"

Wouter Klijn heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Hallo Matthias, Is het ReadyCorporation product wat je aanbiedt net zoiets als Ecopa…"

Wouter Klijn heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Hallo Michel, Suggestie: -C2C informatie centra (SVE, ICDuBo, Centrum-hout, enz)-C2C…"

Wouter Klijn heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Ik werk aan een Cradle-to-Cradle startpagina, wie heeft tips?

14 18 Jun 2013
Antwoord van Michel Eek

"Bouwen met prefab stro is een optie. http://www.lamaisonenpaille.com/div/projets%20e…"

Wouter Klijn heeft 24 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Je sprak jezelf tegen dat als een WTW opwarmt de RV niet daalt maar het is het absol…"

Wouter Klijn heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Een WTW unit verlaagt de luchtvochtigheid.  Een warmtewiel wisselaar is iets beter m…"

Wouter Klijn heeft 8 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Belangrijkste motoren in de circulatie zijn dus de radiator en de koude wanden/ramen…"

Wouter Klijn heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?

15 17 Apr 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+