BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Harry Noordberger (16)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"hahaha .....verder geen commentaar."

Harry Noordberger heeft 13 Dec 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Het integraal afdichten van een houten vloer kan problemen van bovenaf geven door wo…"

Harry Noordberger heeft 23 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Nog even een vraag hierover, waarom wil de klant een vloer zonder kruipruimte als di…"

Harry Noordberger heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Isoleren van een op zand gestorte betonvloer.

20 23 Nov 2012
Antwoord van Olthaar Ontwerpen

"Dit kan inderdaad, maar is de bestaande bouw ook een betonvloer die gestort is of be…"

Harry Noordberger heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Isoleren van een op zand gestorte betonvloer.

20 23 Nov 2012
Antwoord van Olthaar Ontwerpen

" Leuk om dit zo te lezen, het meest voor de hand liggend is inderdaad wat Fred Janse…"

Harry Noordberger heeft 8 Nov 2012 gereageerd op Plavuizenvloer staat bol en is geheel gescheurd. Wat kan de oorzaak zijn?

11 11 Nov 2013
Antwoord van Peer Schoofs

"Ik ben het eens met bovengenoemde adviezen, maar vraag me het volgende af: als de di…"

Harry Noordberger heeft 26 Okt 2012 gereageerd op Wie weet een oplossing voor het passeren van gas- en waterleidingen over een dilatatie?

9 26 Okt 2012
Antwoord van Harry Noordberger

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+