BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van David Meijer (17)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het kiezen van (onder-) aannemers heeft alles te maken met marktwerking. En dat is e…"

David Meijer heeft 5 Jan 2015 gereageerd op Welke rol moet de aannemer hebben in een bouwteam?

7 5 Jan 2015
Antwoord van David Meijer

"De vraag zou primair moeten zijn wat je van een aannemer verwacht in een bouwteam? U…"

David Meijer heeft 5 Jan 2015 gereageerd op Welke rol moet de aannemer hebben in een bouwteam?

7 5 Jan 2015
Antwoord van David Meijer

"@ Gertjan Schaap Graag wijs ik er op dat het zoeken/vinden van een (al dan niet corr…"

David Meijer heeft 15 Sept 2014 gereageerd op Waarom zeggen bouwprofs geen nee tegen opdrachten die niet lonend voor hen zijn?

16 15 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Nog meer advies 'geweld' gaat niet helpen als een aannemer op laagste prijs wordt ge…"

David Meijer heeft 15 Sept 2014 gereageerd op Waarom zeggen bouwprofs geen nee tegen opdrachten die niet lonend voor hen zijn?

16 15 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"EPC or not EPC, that is the question. De EPC is anno 2014 m.i. niet meer geschikt vo…"

David Meijer heeft 9 Sept 2014 gereageerd op Wat levert het op als we EPC voor nieuwe woningen gaan opdelen?

7 10 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Ha Tony, Dat ben ik wel met je eens en volgens mij ligt de focus van de discussie n…"

David Meijer heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op Is de architect de aangewezen persoon om de bouw te regelen?

32 4 Apr 2014
Antwoord van Derk Budde

"Lijkt me een wenselijk streven om de (oplever-) kwaliteit van objecten beter te kunn…"

David Meijer heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op Is de architect de aangewezen persoon om de bouw te regelen?

32 4 Apr 2014
Antwoord van Derk Budde

"Maar dan alleen als de TPAC in alle landen gelijk is. Gezien die vraagkant nog steed…"

David Meijer heeft 26 Aug 2013 gereageerd op Is het FSC keurmerk hout ten dode opgeschreven?

8 3 Sept 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"De term streekhout doet me denken aan de appellation benaming voor wijn. Dat werkt g…"

David Meijer heeft 26 Aug 2013 gereageerd op Is het FSC keurmerk hout ten dode opgeschreven?

8 3 Sept 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"Martijn, Ga voor een goede classificatie eens op zoek naar NEN 2634 (opvolger is in…"

David Meijer heeft 3 Jul 2012 gereageerd op Kostenopbouw bouwprojecten, wie helpt?

5 6 Jul 2012
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+