BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van R. J. Bouma (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Jos, Impregneren is zeker een goede mogelijkheid. Daarvoor moet alles uiteraa…"

R. J. Bouma heeft 9 Mei 2012 gereageerd op Wat is een geschikte manier om Western Red Cedar te behandelen en te verduurzamen?

30 17 Sept 2019
Antwoord van Ernst de Nobel

"Ik moet toch melden dat ik een beetje verbaasd ben dat er over snijvoegen/krimpnaden…"

R. J. Bouma heeft 28 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"Lees ik nu dat over de krimpnaden geëgaliseerd is en er geen dillatatie is toegepast?"

R. J. Bouma heeft 27 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"http://www.vloerdeskundige.nl/ http://www.vloeradvies.com/rga.htm Ruud Stam (Schonöx…"

R. J. Bouma heeft 27 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"Dit lijkt alles op vocht. Gezien de opbouw is het logisch dat vocht nu onder de vloe…"

R. J. Bouma heeft 27 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"Mee eens. Zolang de aannemers ook nog de kleine zelfstandigen,  die goede kwaliteit…"

R. J. Bouma heeft 30 Jun 2011 gereageerd op Helft van de aanbestedingen kan onderhands... Bent u het hiermee eens?

7 30 Jun 2011
Antwoord van Ed Beumer

"Beste Casper,   Ik zou je adviseren om Iroko/kambala te gebruiken. Deze vergrijst op…"

R. J. Bouma heeft 25 Mei 2011 gereageerd op Welke houtsoort te gebruiken voor open houten gevel die weinig onderhoud behoeft?

23 28 Mrt 2013
Antwoord van Tom Bartels

"Tja, Als voorstander van goed en goedkoop bouwen juich ik de ontwikkeling en uitbre…"

R. J. Bouma heeft 26 Nov 2010 gereageerd op In China bouwen ze gewoon een hotel in 6 dagen.

7 29 Nov 2010
Antwoord van Arno Wentink

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+