BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carl-peter Goossen (130)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Meer met minder is een manier waarmee de overheid ons na laat denken over het energi…"

Carl-peter Goossen heeft 3 Mei 2010 gereageerd op Het halveren van ons energieverbruik is mogelijk (+ 3 andere stellingen waarop wij u vragen te reageren). Eens of Oneens?

16 10 Aug 2010
Antwoord van ron warink

"Nick, Wij BouwQuest en HartmanBouwVisie werken al een jaar nu met passief bouwen waa…"

Carl-peter Goossen heeft 14 Apr 2010 gereageerd op Vraag over superisolatie, voor- en nadelen?

11 12 Dec 2010
Antwoord van Matthias de Vries

"Gisteren samen met de woonduurverlenger een contract getekend. In de samenwerking ga…"

Carl-peter Goossen heeft 25 Mrt 2010 gereageerd op De Nederlandse woningvoorraad vraagt dringend om radicale vernieuwing.

9 31 Mrt 2010
Antwoord van Michel Eek

"Beste marcel, Passief bouwen heeft de toekomst. Het probleem is de kennis die wij h…"

Carl-peter Goossen heeft 22 Jan 2010 gereageerd op Past het gedachtengoed van passiefhuizen wel bij de nuchtere Hollander?

28 31 Jan 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ik ga helemaal mee met Martijn: "Werken met PIM" van de Stabu natuurlijk. Werkt op i…"

Carl-peter Goossen heeft 6 Jan 2010 gereageerd op Document Sharing is een noodzaak om o.a. faalkosten te beperken, welke software applicatie is hiervoor het beste?

24 7 Mei 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Kruislaaghouten banken en stoelen denk ik aan een zitting die rond gevormd zijn. Ik…"

Carl-peter Goossen heeft 4 Jan 2010 gereageerd op Vraag mbt alternatief voor polyester.

15 14 Jan 2010
Antwoord van Edwin Brouwer

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+