BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carl-peter Goossen (130)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Peter, Heb je al resultaten hiervan, hoe groot moet dan het buffervat zijn? I…"

Carl-peter Goossen heeft 24 Jun 2014 gereageerd op Wie kent voorbeelden van seizoensopslag van energie bij kleinschalige projecten?

7 25 Jun 2014
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Verbranden als het net energie nodig heeft, geld van maken... hmm niet zo een slecht…"

Carl-peter Goossen heeft 13 Jun 2014 gereageerd op Wie kent voorbeelden van seizoensopslag van energie bij kleinschalige projecten?

7 25 Jun 2014
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Iemand die hier al heel lang mee bezig is, is Ton Vermeulen hij is initiatiefnemer e…"

Carl-peter Goossen heeft 11 Jun 2014 gereageerd op Wij organiseren straks een congres over de vergrijzing in Nederland en de kansen voor de bouw. Doe jij ook mee?

6 18 Jun 2014
Antwoord van Eduard Kruijt

"De ervaring die wij hebben rondom ventileren met WTW is vaak dat de infiltratie niet…"

Carl-peter Goossen heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Beste  mensen, Ik heb 3 pijlers in mijn werk op elkaar afgestemd: intgreted project…"

Carl-peter Goossen heeft 18 Feb 2014 gereageerd op Het herstel wordt nu echt zichtbaar in de bouw, zie jij het ook?

6 19 Feb 2014
Antwoord van Rene van Olphen

"Ik wil het even van de andere kant belichten: De opdrachtgevers maken er een potje v…"

Carl-peter Goossen heeft 15 Dec 2013 gereageerd op In de bouw is het wachten tot de bom barst...

16 16 Dec 2013
Antwoord van Douwe Jan Joustra

"Luchtdicht bouwen en WTW gaan goed samen. Volgens bouwbesluit mag je 200 l/s aan luc…"

Carl-peter Goossen heeft 8 Dec 2013 gereageerd op Luchtdicht bouwen en WTW is absoluut uit den boze.

11 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"In het BIM pakket moet het mogelijk zijn om bouwdelen te koppelen zodat je een aanta…"

Carl-peter Goossen heeft 27 Nov 2013 gereageerd op Welke bouwconstructies mogen niet ontbreken in nieuw te ontwikkelen BIM pakket?

9 28 Nov 2013
Antwoord van jacques serle

"Je kan zien dat de PHPP heel belangrijk vind. Wij rekenen alle gebouwen daar nu mee…"

Carl-peter Goossen heeft 2 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

"@geert, je hebt gelijk je hoeft niet te gaan voor die 15 kWh/m2 per jaar. Het tunnel…"

Carl-peter Goossen heeft 2 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+