BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carl-peter Goossen (130)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Rinus, Het is niet eenvoudig uit te leggen, maar een Uwindow van 0,8 (bestaand…"

Carl-peter Goossen heeft 27 Sept 2012 gereageerd op Kozijnen met een U waarde lager dan 0,6

24 5 Okt 2012
Antwoord van Maurice van Dort

"Wij hebben pas een rapport laten maken voor een appartementen complex bij Peutz om d…"

Carl-peter Goossen heeft 4 Sept 2012 gereageerd op Onduidelijkheid geluidswering verdiepingsvloer

20 7 Sept 2012
Antwoord van Joost Pothuis

"De energielabel gaat uit van de energievraag en dat mag gecompenseerd worden met her…"

Carl-peter Goossen heeft 3 Sept 2012 gereageerd op Energiebesparing vraagt om scherpere energieprestatienorm. Eens of oneens?

14 3 Sept 2012
Antwoord van jacques serle

"Een projectleider die niet goed om weet om te gaan met IFC of niet weet of je in een…"

Carl-peter Goossen heeft 2 Sept 2012 gereageerd op BIM voor Projectleiders? Nee, dat doen de modelleurs binnen het bedrijf!

6 23 Apr 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Het lijkt me een leuke klus!, wij hebben al eens een bakhuisje wat een onderdeel is…"

Carl-peter Goossen heeft 15 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

"Leuke discussie! Ik heb twee antwoorden: Nee, nooit doen! Genormeerd blijven tekenen…"

Carl-peter Goossen heeft 27 Jul 2012 gereageerd op Arceringen stammen uit de tijd van de tekentafel.......

19 9 Aug 2012
Antwoord van Hans Lammerts

"Ik geef een aantal modules binnen een innovatie prestatie contract (IPC) waarbij ein…"

Carl-peter Goossen heeft 18 Apr 2012 gereageerd op Functioneert BIM? Onderzoek moet uitkomst geven op deze vraag.

7 18 Mei 2012
Antwoord van Harry Stolk

"Het gaat hier om een AUTOCAD dat is wat anders dan REVIT. Beste Wim, Ik vraag me af…"

Carl-peter Goossen heeft 6 Apr 2012 gereageerd op Autocad Architecture

2 6 Apr 2012
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Wauw wat een honger naar werk. Je hebt helemaal gelijk zoek een bedrijf die conceptm…"

Carl-peter Goossen heeft 5 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht aannemer voor de bouw van een energiezuinige woning in combinatie met zonnepanelen, zonneboilier, warmtepomp en groen dak.

22 10 Mrt 2012
Antwoord van peter van de burgt

"Het is volgens mij echt interessant voor de SBR en BRIS om een aparte ZZP prijsstell…"

Carl-peter Goossen heeft 4 Mrt 2012 gereageerd op Abonnement BRIS warenhuis en SBR info veel te duur voor een ZZP'er

1 4 Mrt 2012
Antwoord van Carl-peter Goossen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+