BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Louis (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Goedemorgen heer Van der Kaaij, Wellicht is bijgaande link een aanvulling. http://w…"

Louis heeft 22 Apr 2014 gereageerd op Gezocht voor 7 mei 2014 in Breukelen: betaalbare en betrouwbare Maatwerkadviseur.

10 23 Apr 2014
Antwoord van Maurice van dinther

"Een voorbeeld uit de praktijk. De hoofdaannemer blijft verantwoordelijk en wel om de…"

Louis heeft 5 Apr 2014 gereageerd op Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"We wensen iedereen fijne feestdagen en vooral een gezond 2012 toe. Laten we vertrouw…"

Louis heeft 20 Dec 2011 gereageerd op Wat wens jij de bouw toe voor 2012? Laat hier je persoonlijke wens aan jouw collega bouwers achter.

14 2 Jan 2012
Antwoord van Ariane

"Een slecht idee, terwijl er voldoende alternatieven zijn. Als men die 4 miljard nu e…"

Louis heeft 12 Nov 2010 gereageerd op Zeeland zet vol in op kernenergie.

25 22 Nov 2010
Antwoord van jacques serle

"Politiek en bouwen? Dromen en realiteit! Nederland is een tanker die bij insturen la…"

Louis heeft 10 Sept 2010 gereageerd op Gaat een mogelijk rechts kabinet goed uitpakken voor de bouw?

18 13 Sept 2010
Antwoord van Erik van Erne

"Het schept nieuwe kansen voor iedereen. De bouw zal moeten en durven innoveren. Rela…"

Louis heeft 26 Mei 2010 gereageerd op Schets u eens het beeld hoe de bouw er in de toekomst uit zal zien...

8 27 Mei 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Mijn naam is Louis van Driel, mijn woonplaats is Geldermalsen. Ik ben getrouwd en he…"

Louis heeft 17 Mei 2010 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+