BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Nina Kremers (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De aannemer staat hier centraal wat betreft de vraagstelling maar dat doet tekort aa…"

Nina Kremers heeft 5 Jan 2015 gereageerd op Welke rol moet de aannemer hebben in een bouwteam?

7 5 Jan 2015
Antwoord van David Meijer

"Hi Tinus,  Klinkt interessant, zowel Brazilie als Aruba. Ik ben vooral ook benieuwd…"

Nina Kremers heeft 7 Jun 2014 gereageerd op Wie heeft er ervaring met helofytenfilters in de Cariben?

8 7 Jun 2014
Antwoord van Nina Kremers

"Dank Klaas voor de tip, ik ken hem niet maar zal hem contacten en zag dat hij ook in…"

Nina Kremers heeft 7 Jun 2014 gereageerd op Wie heeft er ervaring met helofytenfilters in de Cariben?

8 7 Jun 2014
Antwoord van Nina Kremers

"Beste Guido, Belangrijk punt bij de filters is wel de (misplaatste) angst voor onged…"

Nina Kremers heeft 7 Jun 2014 gereageerd op Wie heeft er ervaring met helofytenfilters in de Cariben?

8 7 Jun 2014
Antwoord van Nina Kremers

"Beste Frank, Zand is te importeren, geeft uiteraard kosten. Maar je haalt een ander…"

Nina Kremers heeft 7 Jun 2014 gereageerd op Wie heeft er ervaring met helofytenfilters in de Cariben?

8 7 Jun 2014
Antwoord van Nina Kremers

"Het gaat echt om een cultuuromslag. Je kunt op productniveau of technisch procesnive…"

Nina Kremers heeft 30 Okt 2013 gereageerd op Bouw minst innovatieve sector, hoe gaan we het tij nu eindelijk eens keren?

20 12 Nov 2013
Antwoord van Leo van de Wal

"Mooi! Graag gedaan en ben benieuwd naar startpagina. Succes ermee!"

Nina Kremers heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Ik werk aan een Cradle-to-Cradle startpagina, wie heeft tips?

14 18 Jun 2013
Antwoord van Michel Eek

"Hi Michel: misschien is fornature.nl iets? Betreft interieur van gebouwen en is init…"

Nina Kremers heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Ik werk aan een Cradle-to-Cradle startpagina, wie heeft tips?

14 18 Jun 2013
Antwoord van Michel Eek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+