BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jeroen wouters (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Mathias, wij zijn een architectenbureau wat nauw samenwerkt met een prefabbouw…"

jeroen wouters heeft 7 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Beste Cock, Uiteraard is het niet zo dat bij prefab bouw je geen keuzevrijheid meer…"

jeroen wouters heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"beste Lazhar, zie een eerder bericht van mij. Wij zijn in Ghana bezig met een prefab…"

jeroen wouters heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Gezocht: bouwer voor prefab 150 woningen in Noord Afrika.

2 10 Apr 2014
Antwoord van jeroen wouters

"beste Lazhar, Ik zie je post wat laat, maar ik ben benieuwd of je verder bent gekom…"

jeroen wouters heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Gezocht architectenbureau prefab project buitenland

14 10 Apr 2014
Antwoord van jeroen wouters

"Beste Cock, Wij zijn als architectenbureau nauw betrokken bij een bouwsysteem wat p…"

jeroen wouters heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Jammer dat u niet op de hoogte bent van de mogelijkheden in prefab. Als u het beeld…"

jeroen wouters heeft 20 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

"Ik denk dat je bij ons aan het juiste adres bent. Ik werk als architect samen met pr…"

jeroen wouters heeft 19 Feb 2014 gereageerd op CPO project zoekt innovatieve aanbieders.

44 15 Apr 2015
Antwoord van marco Korsten

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+