BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ruurd Pacque (13)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo, Op het verdichte zand eerst folie aanbrengen en hierover een hardschuim isola…"

Ruurd Pacque heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Isoleren van een op zand gestorte betonvloer.

20 23 Nov 2012
Antwoord van Olthaar Ontwerpen

"Ik adviseer dampdichte hardschuimplaten bijvoorbeeld floormate van Dow, dikte aanpas…"

Ruurd Pacque heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Hallo Patrick, Wij denken ook niet direct aan vocht. Maar we staan voor een 2e keer…"

Ruurd Pacque heeft 28 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"Hallo R.J.Bouwma, Er zijn geen vochtwaarden gemeten. Het zou alleen bouwvocht (rege…"

Ruurd Pacque heeft 28 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"Hallo Paul, Er was ook hechting aan de zand/cement. Het opvallende is bij dit werk…"

Ruurd Pacque heeft 28 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"De producten die wij gebruikt hebben zijn de volgende, primer                  STOLZ…"

Ruurd Pacque heeft 28 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"Nee er zijn geen dilataties toegepast behalve tussen het bestaande gebouw en de nieu…"

Ruurd Pacque heeft 27 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"dank!! "

Ruurd Pacque heeft 27 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"De gegevens van de egaline zijn: De producten die wij gebruikt hebben zijn de volgen…"

Ruurd Pacque heeft 27 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

"Ja graag deze adressen. Naar welk emailadres moet ik dit verzoek sturen? "

Ruurd Pacque heeft 27 Mrt 2012 gereageerd op blazen in de vloerbedekking-waarom?-

22 4 Okt 2013
Antwoord van Onno de Vries

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+