BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Maarten Wiersma (32)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Is het niet triest dat je als bouwprof niet meer zelf kunt overzien wat je moet advi…"

Maarten Wiersma heeft 3 Mei 2012 gereageerd op EPA, Breeam, Greenkey, Ecolabel... Welke maatregelen passen bij welke branche?

11 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"De wolf maakt dus gebruik van 'geforceerde' koeling in de zomer. Wat gebeurt er bij…"

Maarten Wiersma heeft 13 Jan 2012 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Omdat ik zelf met deze materie geconfronteerd wordt, heb ik zo'n beetje alle reactie…"

Maarten Wiersma heeft 13 Jan 2012 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Michaël de Vos en Ger van der Zanden slaan de spijker op de kop. (ter zijde nooit me…"

Maarten Wiersma heeft 11 Jul 2011 gereageerd op Wat staat bij u op nummer 1 in de onduurzaamheids top 10?

17 28 Jul 2011
Antwoord van Beate Bouwman

"EPC en GPR kunnen niets met verwarmen met biomassa, ja ergens in marge kun je wat pu…"

Maarten Wiersma heeft 20 Jun 2011 gereageerd op Ik ben op zoek naar informatie over de kosten en baten van duurzaam bouwen.

10 20 Jun 2011
Antwoord van Maarten Wiersma

"Pefab betekent dat alle kozijnen en sparingen eenmalig voor een specifiek ontwerp ge…"

Maarten Wiersma heeft 20 Jun 2011 gereageerd op Prefab Casco's: het bouwsysteem voor de toekomst?

5 22 Jun 2011
Antwoord van jacques serle

"Niet fossiel denken en helemaal opnieuw je keuzes maken voor een gebouw levert het v…"

Maarten Wiersma heeft 5 Mei 2011 gereageerd op ''Het Beste Uitgevoerde Duurzame Idee''

13 8 Mei 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Weetjes: - De mens is een 'ogen' dier'; - Wij komen van buiten, in de zon is het 100…"

Maarten Wiersma heeft 25 Apr 2011 gereageerd op Schijn uw licht eens over de verlichting binnen kantoren...

5 25 Apr 2011
Antwoord van Maarten Wiersma

"Om ver te komen met C2C moet je om te beginnen niet fossiel denken, generalisten zij…"

Maarten Wiersma heeft 21 Feb 2011 gereageerd op Cradle 2 Cradle tijdens de ontwerpfase, waar moet je rekening mee houden?

5 21 Feb 2011
Antwoord van Maarten Wiersma

"Voor bouwen is niet een eurekatip voorhanden om van de gangbare praktijk een duurzam…"

Maarten Wiersma heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Welke eenvoudige ontwerp- of bouwtip heeft u om een gebouw direct duurzamer te maken zonder extra kosten?

9 8 Feb 2011
Antwoord van Matthias de Vries

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+