BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Beate Bouwman (69)

Discussies waarop is gereageerd (67) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Neem dan graag contact op via avgb@live.nl (onder kopje 'vacature' vind je meer info…"

Beate Bouwman heeft 10 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Aldri, je staat op de lijst voor geinteresseerden! Pieternel, leuk dat we jouw bedri…"

Beate Bouwman heeft 9 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Dit is zeker een interessant onderwerp voor het programma van volgend jaar bij de…"

Beate Bouwman heeft 7 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Die zijn er zeker! In Scandinavië, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Amerika,....m…"

Beate Bouwman heeft 6 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Ben benieuwd wat de rechter zegt want die beslissen uiteindelijk en niet de advokaat…"

Beate Bouwman heeft 16 Jun 2012 gereageerd op 4 vragen ivm een bouwkundige rechtzaak, wat vinden jullie?

15 19 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"U begrijpt het helemaal goed. "

Beate Bouwman heeft 10 Mei 2012 gereageerd op Werk je mee aan de ontwikkeling en de bouw van een zorghotel in Purmerend?

6 14 Mei 2012
Antwoord van Ron Brandhorst

"Ik kwam het product op de ecobau tegen. Ziet er mooi uit. Volgens mij hebben ze er v…"

Beate Bouwman heeft 27 Apr 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring met renovatiegevel ERC 50 van Shuco?

1 27 Apr 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Houtindustrie Amersfoort http://www.hiamersfoort.nl/?idm=2&id=7"

Beate Bouwman heeft 23 Apr 2012 gereageerd op historische schuifvensters

16 3 Mei 2012
Antwoord van Alex Noort

"Hallo Patricia, ik heb er zelf direct nog nooit mee te maken gehad maar weet wel dat…"

Beate Bouwman heeft 6 Apr 2012 gereageerd op Vochtverwijdering door electrische golven

7 16 Apr 2012
Antwoord van Patricia Engelbert v.Bevervoorde

"Welk materiaal telt tot isolatie? Misschien een rare vraag, maar mag ik plaatmateri…"

Beate Bouwman heeft 6 Apr 2012 gereageerd op vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?

52 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+