BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Aldrik Bakker (56)

Discussies waarop is gereageerd (54) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Er zijn 2 dingen om rekening mee te houden. Het al genoemde damp remmende / dichte…"

Aldrik Bakker heeft 23 Aug 2020 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een woning met geschilderde metselwerkgevel?

4 25 Aug 2020
Antwoord van Frank Koster

"Beste Bert,Dank je voor je reactie.Ook ik heb twijfel over een dergelijke actie. Om…"

Aldrik Bakker heeft 22 Mei 2020 gereageerd op spouwisolatie i.c.m. een HSB opbouw

2 22 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"Er zijn een aantal knelpunten: diepere sponning nodig, dit kan mogelijk opgevangen…"

Aldrik Bakker heeft 4 Mei 2020 gereageerd op Wat kunnen de gevolgen zijn van het plaatsen van triple glas in bestaande houten kozijnen?

8 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"dit is een bijzonder slecht idee, vergelijkbaar met de uitdrukking "zand erover" (wa…"

Aldrik Bakker heeft 4 Mei 2020 gereageerd op Opvullen kruipruimte met schuimbeton

15 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"Tja, … wat moet je nou hiermee? Is het zinvol om uberhaubt te reageren? … ik maar ee…"

Aldrik Bakker heeft 9 Apr 2016 gereageerd op Er zit een luchtje aan veel 'frisse' scholen.

12 18 Apr 2016
Antwoord van Hermien Koerts

"Dank voor de vermelding. Voor de goede orde en niet voor het een of ander ... , ik b…"

Aldrik Bakker heeft 9 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"ik zie de uitnodiging graag tegemoet ... "

Aldrik Bakker heeft 9 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"tja, wederom, zoals in bijna alles van de oude economie, is de mens een sluitpost. V…"

Aldrik Bakker heeft 9 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"... Nog een kleine aanvulling (getriggered door Beate): Wat nu de belemmering is is:…"

Aldrik Bakker heeft 7 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Applaus. Eindelijk. Niet persoonlijk, maar voor mij heeft dit topic een signaalfunct…"

Aldrik Bakker heeft 5 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+