BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Harrie Lieverse (31)

Discussies waarop is gereageerd (30) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Wedeflex en Derbigum zijn gerenomeerde merken welke een lange (verzekerde) garantie…"

Harrie Lieverse heeft 3 Jun 2013 gereageerd op Welke dakbedekking (plat dak) staat bekend om een lange vervangingscyclus?

19 15 Okt 2015
Antwoord van Tjeerd Smilde

"Beste Hilco, Doet dit probleem zich al voor sinds de oplevering (wanneer opgeleverd?…"

Harrie Lieverse heeft 8 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Wat Michaël de Vos ook mag zeggen over "oordelen op afstand", zowel voor een leek, m…"

Harrie Lieverse heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"De al genomen maatregelen zijn goed, alle natte vloerbedekking en eventueel behang e…"

Harrie Lieverse heeft 27 Feb 2013 gereageerd op Vocht uit houten wanden na lekkage

8 28 Feb 2013
Antwoord van Robert Rijsbergen

"Internit (uit 1980) is vrijwel zeker een asbesthoudende plaat. De "In"ternit-plaat w…"

Harrie Lieverse heeft 26 Feb 2013 gereageerd op Internit plaatmateriaal

8 26 Feb 2013
Antwoord van Johan Popken

"Te lang is er gefocust op installaties om de epc-eis te halen. Nog altijd geldt de T…"

Harrie Lieverse heeft 23 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

"Beste Talon, Dit is ook wat ik bedoelde in mijn bijdrage van 8 januari. Eerst een go…"

Harrie Lieverse heeft 23 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Duurzame tip Om aan een adviseur duurzaam bouwen te vragen naar een duurzame tip is…"

Harrie Lieverse heeft 8 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Beste Esteban, Ik weet niet of alle bovengenoemde adviezen voldoende informatie voor…"

Harrie Lieverse heeft 3 Jan 2013 gereageerd op W-installatie eigen woning, wie kan mij verder helpen

12 3 Jan 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"Zie de discussie n.a.v. de vraag van Ed Nederpelt Lazarom over het beschimmelde (ver…"

Harrie Lieverse heeft 14 Dec 2012 gereageerd op Condens problemen met als gevolg lekkage bij nieuw gebouwde manage, wie weet raad?

12 14 Dec 2012
Antwoord van Ton Wesdijk

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+